• Viiala

HJÄLP

min kille blev hellt plöttsligt gätte intresserad av vårt bröllop å vill gifta sig i januari.

har ingen kläning vill ha en vanlig har hittat den men är för liten för mig så måsste ha nån som syr den till mig.
    ingen ring inget pynt ingen lokal ingen ting hellt änkelt.

ge mig tipps snälla

• Svar på tråden HJÄLP
  • september2009bröllop

köpte samma klänning som sarapayam i lördags fast på ebay.co.uk för 940 kr.. får hoppas den e lika fin i verkligheten bara..

har du fått din än sarapayam och hur va den i så fall? förlåt ts för att jag går ifrån ämnet lite...

• Viiala

vet inte riktigt pris på det ännu lokal asså vi blir nog inte så många hans familj är inte mycket för sånt som tur är efter som han har 7 syskon hehe

• Viiala
    ronney skrev 2008-10-06 18:45:53 följande:
    köpte samma klänning som sarapayam i lördags fast på ebay.co.uk för 940 kr.. får hoppas den e lika fin i verkligheten bara.. har du fått din än sarapayam och hur va den i så fall? förlåt ts för att jag går ifrån ämnet lite...
    Nej det gör inget att du gör det :) det va ett bra pris du
  • september2009bröllop

hade tur att ingen bjöd mot mig. jag va den enda som la bud på klänningen...

• Viiala
    ronney skrev 2008-10-06 18:50:22 följande:
    oj då hoppas det är rätt kläning då har den kommit
  • SaraPayam
    ronney skrev 2008-10-06 18:45:53 följande:
    köpte samma klänning som sarapayam i lördags fast på ebay.co.uk för 940 kr.. får hoppas den e lika fin i verkligheten bara.. har du fått din än sarapayam och hur va den i så fall? förlåt ts för att jag går ifrån ämnet lite...
    Japp jag har fått min, den är verkligen superfin, men lite för lång, men det kanske rättar till sig sen med underkjol & skor kommer på plats :)
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-06 18:45:17 följande:
    den var riktigt fn kläningen du köppt vill nog inte ha en sån där riktigt bröllops kläning vill ha den första i mitt bild galeri men tyvär måsste nån sy den åt mig
    Den är ju jätteläcker :) Men om du ska sy upp den så kommer du nog komma ganska så skapligt undan ändå. Jag sydde upp en balklänning (till studenten) för några år sen & det gick inte på mer än 1500 kronor :)& det va ändå en långklänning :)
  • SaraPayam
    ronney skrev 2008-10-06 18:50:22 följande:
    Vilken tur :) Tyvärr så gav jag mig inte, det kan jag väl ångra lite idag, annars hade jag med kunnat få den billigare, men men det är skönt att ha den hemma :)
  • Viiala

ja precis jag måsste sy den från början för den finns tyvär inte i min stolek att köppa färdig :( så min kille har ringt runt lite i dag å se var det finns skrädare som syr en hellt ny kläning :)

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-06 18:58:41 följande:
    ja precis jag måsste sy den från början för den finns tyvär inte i min stolek att köppa färdig :( så min kille har ringt runt lite i dag å se var det finns skrädare som syr en hellt ny kläning :)
    Det är ju jättebra, den kommer bli supersnygg :)
    När ska ni skicka inbjudnigskorten då?
Svar på tråden HJÄLP