• Viiala

HJÄLP

min kille blev hellt plöttsligt gätte intresserad av vårt bröllop å vill gifta sig i januari.

har ingen kläning vill ha en vanlig har hittat den men är för liten för mig så måsste ha nån som syr den till mig.
    ingen ring inget pynt ingen lokal ingen ting hellt änkelt.

ge mig tipps snälla

• Svar på tråden HJÄLP
  • Viiala
    SaraPayam skrev 2008-10-22 14:28:28 följande:
    Det låter jättegott. Mums blir nästan hungrig :)
    ja du jag känner mig hungrig inte ätit nån lunch i dag barnen har ju ätit på dagis skolan men jag vill inte ätra själv sambon äter ju alldrig ordentligt haha
    så jag vill inte äta själv :(
  • Viiala
    SaraPayam skrev 2008-10-22 14:29:27 följande:
    hahaha men sen är det ju inte alltid det är kvalite på blommorna som man köper, så även om man är duktig på blommor så är det ju inte säkert att man lyckas :)
    nä precis
  • SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-22 14:29:58 följande:
    ja du jag känner mig hungrig inte ätit nån lunch i dag barnen har ju ätit på dagis skolan men jag vill inte ätra själv sambon äter ju alldrig ordentligt hahaså jag vill inte äta själv :(
    hmmm det är inte bra att slarva med maten, du kan väl slänga ihop en omelett :) Smidigt & gott :)
  • Viiala
    SaraPayam skrev 2008-10-22 14:30:55 följande:
    hmmm det är inte bra att slarva med maten, du kan väl slänga ihop en omelett :) Smidigt & gott :)
    jo det är det ju men vi får se ska snart till jobbet med så nått snappt blirre
  • Viiala

åkte på att jobba i dag kl 13 till 14 30 så får se om man hinner till stan efter åt

i dag känns allt blää killen var ute till 6 på morgonen fast han sa jag kommer vid 10

å så släppar han med sig en kompis hem som ligger på soffan ocg sover fortfarande.

jag blev arg ville riva våra papper jag vet inte har väldiga humörsvägningar ocg han har sin adhd vi får se senare i kväll va vi tycker om allt haha

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-23 10:06:41 följande:
    åkte på att jobba i dag kl 13 till 14 30 så får se om man hinner till stan efter åti dag känns allt blää killen var ute till 6 på morgonen fast han sa jag kommer vid 10å så släppar han med sig en kompis hem som ligger på soffan ocg sover fortfarande.jag blev arg ville riva våra papper jag vet inte har väldiga humörsvägningar ocg han har sin adhd vi får se senare i kväll va vi tycker om allt haha
    Hmmm det låter ju lite konstigt, ni kanske borde gå i någon samtalsterapi eller nåt. Det verkar ju inte riktigt bra när ni bestämmer att man ska vara hemma kl 10 & han inte kommer förren kl 06.
    Hoppas i alla fall att det löser sig. Kram
  • Viiala

jo vi har pratar i går då allt är bra nu den här killen han var oss har lite problem jusst nu å så men i alla fall jag tyckte inte det var ok jag sa att han kunde ringa eller sms och höra av sig så jag slapp ligga vekan hella natten

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-24 09:00:38 följande:
    jo vi har pratar i går då allt är bra nu den här killen han var oss har lite problem jusst nu å så men i alla fall jag tyckte inte det var ok jag sa att han kunde ringa eller sms och höra av sig så jag slapp ligga vekan hella natten
    Instämmer helt & hållet & det är ju bra att du har klargjort det :)
  • Viiala

idag blir det nog stressigt min dotter ska ha kalas i morrn måsste köppa godis mer kakor baka torta ojoj upp på stan fixa precenter med mera å jag kan barja med detta kl 2 min sambo är å hjälper kopisar att flytta

• Viiala

nu har jag hadlat :)

fast inte till mig :(

min kille köppte sig en vit skjorta 99 kr på dressman extrapris :)

köppt klänningen till min dotter den i galeriet och ett par finna skor till henne :) hon fyller ju i morrn så då får hon det då :) kan hjon ju ha på kalaset och nyår å jul åxå ju.

hitta ett par skot till mig men våga inte handla men ska jag ha dom måsste jag ju köppa dom i dag det var expris på dom med 199 och bara ett ända par kvar

funderar om jag ska ha svarta fin byor på mig i stället det är ju mitt i vintern som sakt

Svar på tråden HJÄLP