• Viiala

HJÄLP

min kille blev hellt plöttsligt gätte intresserad av vårt bröllop å vill gifta sig i januari.

har ingen kläning vill ha en vanlig har hittat den men är för liten för mig så måsste ha nån som syr den till mig.
    ingen ring inget pynt ingen lokal ingen ting hellt änkelt.

ge mig tipps snälla

• Svar på tråden HJÄLP
  • Viiala

ingen bil änu ska fixa det men först ska jag till doktorn kl 11 blev bitten av en und i söndags inte kul

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-29 10:09:12 följande:
    ingen bil änu ska fixa det men först ska jag till doktorn kl 11 blev bitten av en und i söndags inte kul
    Hmm låter inget vidare, varför har du väntat, hundar är ju inte de renligaste djuren direkt...
  • Viiala

hehe jag var rädd att få en sprita hah men jag fick bara nån tablett

• SaraPayam
    Viiala skrev 2008-10-29 12:33:20 följande:
    hehe jag var rädd att få en sprita hah men jag fick bara nån tablett
    Aha, men hellre att få en spruta, än en infektion....
  • Viiala

men nu e det föreseen har redan infekrion..

så nu e skona i galleriet :) 199 speeehaha

• Viiala

nu vet jag i8nte vad jag ska göra blev grångell med killens bank så ham ligger minus 4100 kr

hur gör man nu tro

• september2009bröllop

kontakta banken och försök reda ut det.. det värsta ni kan göra är att inte prata med dem..

• Viiala

vi har paratat med domm dom säger att pengarana han tog utt den 17 oktober inte hade blivit registrerade förens nu 2 veckor efter ått så vi tänker inte ta ut pengar mer på den bankomaten en sån där bankomat som inte tillhör nån bank som alla kanta ut på

• september2009bröllop

jo fast om ni inte sätter in pengar på kontot så de inte ligger minus kommer ni att få betala straff avgift fram tills ni gör de.. eller har banken sagt nått annat?

Svar på tråden HJÄLP