• MulleNuh

Nervös!!!! OT!!

Fy.. I morgonbitti ska jag börja äta Champix! Det är en medicin för rökstopp. Ganska läbbiga och starka tabletter. Men dom ska ge effekt har jag hört..

Behöver stöd! Jag vill inte vara en äcklig rökare längre.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-02 21:25
    Jag ska väl tillägga att jag har rökt i 20 år! Och jag är idag 29 år..

Sjukt att man rökt i 20 år och inte ens fyllt 30..

• Svar på tråden Nervös!!!! OT!!
  • lillabruden
    Japp
    MulleNuh skrev 2009-01-11 01:18:19 följande:
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa men det är luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuungt!!Rökte några på kompisen!! Jag ghar iinga med mig hem! I morgon är en ny dag smom vanligt.. Och jat stavar smom ett fylloo.
  • MulleNuh

haha! Idag är jag bakis och mår som jag förtjänar...

Men snart ska jag baka tårta till lillpruppens 4-årskalas!

• Emmet99

jag hade ett litet bakslag men är på det igen nu =)

• Jasmina E

Ja här fuskas det hejvilt också, trots att jag är en sån som kan hålla upp flera månader utan problem. Rätt vad det är vill man ha en liten pinne igen. Konstigt det där.

• Emmet99

Ja de är otäcka de små rackarna!! Mulle, hur har det gått för dig, har du hållt dig borta sen helgens syndande? ;)

• MulleNuh

Jaa jag har inte rökt efter det..

Emmet99 skrev 2009-01-12 13:22:50 följande:
    Ja de är otäcka de små rackarna!! Mulle, hur har det gått för dig, har du hållt dig borta sen helgens syndande? ;)
  • Emmet99
    MulleNuh skrev 2009-01-12 13:32:33 följande:
    Jaa jag har inte rökt efter det..
    hurra! Vad bra =) Känns det någon skillnad liksom eller gjorde det som inget om man säger så?
  • MulleNuh

Jag känner det som så att jag kommer klara av att bara feströka.

Jag vill gärna greja det då det känns bedrövligt tråkigt att tänka att man aldrig mer ska få röka! Jag älskar att röka! GOTT!
    Så länge man inte har cigg med sig hem på kvällen så!
    Så feströkning blir det.

Emmet99 skrev 2009-01-12 13:41:47 följande:
    hurra! Vad bra =) Känns det någon skillnad liksom eller gjorde det som inget om man säger så?
  • Emmet99
    MulleNuh skrev 2009-01-12 13:51:43 följande:
    Jag känner det som så att jag kommer klara av att bara feströka.Jag vill gärna greja det då det känns bedrövligt tråkigt att tänka att man aldrig mer ska få röka! Jag älskar att röka! GOTT! Så länge man inte har cigg med sig hem på kvällen så! Så feströkning blir det.
    Haha, eller hur? Tanken att aldrig mer få röka är helt knäckande!!! Jag kan absolut inte tänka så. Sen vet jag inte om jag kan feströka heller, men förhoppningsvis blir jag gravid innan jag hinner ta reda på det - problem löst
  • MulleNuh

Fast jag trodde INTE jag skulle greja att feströka..
    Men vi får se hur det går!

Emmet99 skrev 2009-01-12 13:55:57 följande:
    Haha, eller hur? Tanken att aldrig mer få röka är helt knäckande!!! Jag kan absolut inte tänka så. Sen vet jag inte om jag kan feströka heller, men förhoppningsvis blir jag gravid innan jag hinner ta reda på det - problem löst
Svar på tråden Nervös!!!! OT!!