gabaaahhh! Klockan är banne mig 20 över 6 på morgonen! Jag hade planerat att bli jättepackad inatt så jag kunde tillbringa nyårsdagen jättebakis med noll lust att röka (mår hemskt kass om jag röker bakis och vill inte alls) Planen gick rätt dåligt. Vi har haft en enormt trevlig kväll, men jag som hade (för första gången sen tonåren) medvetna planer om att bli packad som en sill, och röka som en ål har inte alls skött mitt jobb =) En festkväll brukar jag kunna röka upp till 2 paket cigg. Inatt kom jag upp till tio (på hela dagen) och då har jag ändå ansträngt mig. Får anta att det är ett gott tecken... Packad blev jag inte heller direkt. Min pojkvän blev dock, så han kommer inte må bra imorgon. Det roliga är att HAN som aldrig rökt ställde sig och försökte röka ikväll!! Var jätteorolig att han skulle dra halsbloss och kräkas över hela mig, men det gick bra, haha! Oj vad jag skriver! Jag är nervös som tusan, nu skall jag ta min sista cigg!!!! Håll tummarna för mig kära ni! Ska sluta cold turkey utan hjälpmedel! Och det känns ju superlätt innan man har "börjat" vara utan cigg.... Mulle, du är min stora inspiration!!! Jag SKA klara det!!! Skål för ett rökfritt 2009!