• Fenixx

Alternativa bröllop

Såg att senaste tråden hade blivit avstängd så öppnar en ny.

För oss som har eller ska ha ett alternativt bröllop som kanske skiljer sig från "det mer klassiska"

ska du ha helgrön klänning, 50-tals bröllop eller vara omringad av riddare på din bröllopsdag...

ja allt lite annorlunda.

kanske kommit några nya med?

äldre tråd:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m3070810.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-10 13:09
    "för oss som haft eller ska ha ett..." ska det stå.

• Svar på tråden Alternativa bröllop
  • passionsblomman
    Fenixx skrev 2009-01-06 16:18:43 följande:
    låter såå snyggt och så har du inga bilder i ditt galleri för en att beskåda.
    Jag var också hos dig och kikade efter bilder*nyyyyfikeeeen*
  • Fenixx

ni var jättefina! den klänningen du hade har jag sett nångång när man kikat runt på nätet, är såå fin.

kortet med er 2 ihop med tärnorna/bestman? var jättefräsig ju.

• lillP

Vilken läcker klänning!

rottizz1 skrev 2009-01-06 16:16:37 följande:
    Vi hade lite rocktema på vårt bröllop. Jag hade tänkt ha svart klänning men det blev en vinröd med svarta handskar, skor osv...Blommorna var vinröda med svarta band. Mannen var så klart svart och tärnorna likaså. Gick in i kyrkan till Phantom of the opera. Dukning gick i svart, vinrött o silver. Hade lite roliga grejer som karaoke osv på festen. Var väldigt kul!
  • Isendre

Å vilken super vacker klänning!!
    Verkar varit ett kanon bröllop.

• rottizz1

tack så mkt alla- var ett kanonbröllop ( älskar min klänning ), vi var mkt nöjda, men fick jag göra om det så skulle jag "dela" ut lite "arbetsuppgifter" till andra =)

• passionsblomman

DET tror jag att det är fler som skulle skriva under på...

rottizz1 skrev 2009-01-06 19:16:25 följande:
    tack så mkt alla- var ett kanonbröllop ( älskar min klänning ), vi var mkt nöjda, men fick jag göra om det så skulle jag "dela" ut lite "arbetsuppgifter" till andra =)
Svar på tråden Alternativa bröllop