• Fenixx

Alternativa bröllop

Såg att senaste tråden hade blivit avstängd så öppnar en ny.

För oss som har eller ska ha ett alternativt bröllop som kanske skiljer sig från "det mer klassiska"

ska du ha helgrön klänning, 50-tals bröllop eller vara omringad av riddare på din bröllopsdag...

ja allt lite annorlunda.

kanske kommit några nya med?

äldre tråd:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m3070810.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-10 13:09
    "för oss som haft eller ska ha ett..." ska det stå.

• Svar på tråden Alternativa bröllop
  • lillP

Den är verkligen jättefin! Vad ska du ha för klänning?

Nancy Drew skrev 2008-12-29 22:46:19 följande:

Är man händig så... Just nu är jag HELT inne på hårprydnader. Jag är SÅ kär i denna: www.caradandesigns.com/starflower_copy(1).htm men är rädd att den blir för stor till min enkla klänning.
  • Nancy Drew

En knälång, rosa.
    Jag aktiverar galleriet...

Jag funderar också på om den är för gul-vit för klänningen.

• lillP

Vilken härlig färg på klänningen! Jag tror inte att blomman är för gulvit, tror det blir fint med den till. Blir lite hallon och grädde i färgerna

Nancy Drew skrev 2008-12-29 23:15:01 följande:

En knälång, rosa. Jag aktiverar galleriet... Jag funderar också på om den är för gul-vit för klänningen.
  • Fenixx
    JustMeAndMyLove skrev 2008-12-29 21:36:06 följande:
    Jag trodde aldrig att jag skulle gråta på ett bröllop, men när jag såg min kompis och hennes kille stå framför vigselförättaren så bara brast det :PDe var så vackra! Det bara lyyyyste kärlek om dem! Vi stod längst upp på ett berg ute på en klippa och allt var så himla fiiint!Kan nästan grina bara jag tänker på det :P haha
    håller med dig. jag är inte så jätteromantisk och lätt för att gråta av mig så allmänt förr. men nu när vi varit på bröllop så har det varit så otroligt vackert och känslomässigt att se paret så lyckliga ihop, man blir berörd.
  • Esonda

ojsan här har det skrivits mycket... Har vatt på 3 bröllop det senaste året, endast ett av dom grät jag på resten somnade... (fast inte när de sa ja till varann) Det är vackert tycker jag med men då med präster som inte pratar som en sengångare haha.. :P

• lillP

Vi hade en borgerlig vigsel som varade i ca 15-20minuter. Alla gäster var väldigt tacksamma efteråt att ceremonin hade varit så kort, och utan "dravel". Är man inte troende så är en borgerlig vigsel att rekommendera

• Nancy Drew

Nu har jag beställt hårblomman som jag funderade på förut!

Och så tror jag att jag ska byta klänning, ojoj!

• Fenixx

vad är det för ny klänning du hittat nancy drem?

• lillP

Ja, visa oss!

Fenixx skrev 2009-01-01 21:38:48 följande:
    vad är det för ny klänning du hittat nancy drem?
  • Fjosok

Har just köpt en alternativ brudtärnklänning för 74.95 :-

Svar på tråden Alternativa bröllop