• Fenixx

Alternativa bröllop

Såg att senaste tråden hade blivit avstängd så öppnar en ny.

För oss som har eller ska ha ett alternativt bröllop som kanske skiljer sig från "det mer klassiska"

ska du ha helgrön klänning, 50-tals bröllop eller vara omringad av riddare på din bröllopsdag...

ja allt lite annorlunda.

kanske kommit några nya med?

äldre tråd:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m3070810.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-10 13:09
    "för oss som haft eller ska ha ett..." ska det stå.

• Svar på tråden Alternativa bröllop
  • JustMeAndMyLove

Nä det är just det tankesättet som får mig att koka innombords. Varning.... herreg..
    Jag känner gott om börgar som är väldigt manliga och rejäla "karlakarlar"
    Känner en kille som är transvestit men som jobbar som bilmekaniker och tävlar på strippen (bilrace).

Ibland blir jag arg på mig själv för att jag är sån typisk lesbisk tjej. Men jag menar min fästmö är inte alls likadan, hon är välldigt "tjejig" med sitt smink och eviga klädval, inte är hon mindre gay än jag för det?

Ush önska man kunde bara ta bort skiten. Det skull einte finns kvinna, man, hetro, gay, trans, utan bara MÄNNISKA.

Namn och kläder skulle vara helt upp till var och en och etik och moral, hyfs och vett skulle gå ut på att inte skada eller hata.

• Fjosok

Men nog vore det samtidigt tråkigt om det bland människorna inte fanns två motpoler utan att alla var en och samma.

tycker jag iaf, men jag gilalr ju er tjejer. Även om ni inte gillar mig

• JustMeAndMyLove

Haha, jo jo men kan inte motpolerna vara personligheter istället? Och klart att utseede spelar en roll när det gäller attraktion men bara man kunde spola bort hetronormen oh alla stämplar.

Fiskar tex. många sorter byter helt enkelt kön för att gynna tillväxten rent biologiskt. Finns inget bestämt manligt kvinnligt, inte äns biologiskt! Tänk vilken drömmvärld :)

Fjosok skrev 2008-12-20 21:33:41 följande: