• Fenixx

Alternativa bröllop

Såg att senaste tråden hade blivit avstängd så öppnar en ny.

För oss som har eller ska ha ett alternativt bröllop som kanske skiljer sig från "det mer klassiska"

ska du ha helgrön klänning, 50-tals bröllop eller vara omringad av riddare på din bröllopsdag...

ja allt lite annorlunda.

kanske kommit några nya med?

äldre tråd:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m3070810.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-10 13:09
    "för oss som haft eller ska ha ett..." ska det stå.

• Svar på tråden Alternativa bröllop
  • Fenixx

kommer bli skoj att se din klänning sen esonda! gillar själv allt med svart/rött.

• Esonda

ja jag bara väntar på att han friar så är klänningen det första jag ska tänka på. Kommer nog ta tid och göra eftersom jag är så petig.. Svart/röd med djup urigninng i ryggen så mina vingar syns.. rätt vid kjol med lite släp och utan armar lite korsett liknande där fram.. ååh vad jag längtar.. sk nog skissa på den lite nu när ajg har så mycket tid.. ^^ Kan ju ta kort på klänningen när jag är färdig och lägga på mitt galleri så ser man iaf på ett ungefär hur den kommer se ut..! ^^

• Maria2009

Här passar jag ju in! Vi gifter oss i mitten av februari ute på ett berg här i stan, på kvällen. Det blir täckbyxor, pälsmössa, facklor, varm choklad, korvgrillning och UFO-ballonger! Och det kanske bästa av allt är att vi har fått tag på en vigselförrättare som är lika entuastiska som vi...

• Esonda

på ett berg vad mysigt :) och varm choklad! hihi

• mysifer

låter hur mysigt som helst!

Maria2009 skrev 2008-12-11 16:10:31 följande:
    Här passar jag ju in! Vi gifter oss i mitten av februari ute på ett berg här i stan, på kvällen. Det blir täckbyxor, pälsmössa, facklor, varm choklad, korvgrillning och UFO-ballonger! Och det kanske bästa av allt är att vi har fått tag på en vigselförrättare som är lika entuastiska som vi...
  • Esonda

Nu ligger det en skiss på mitt galler på ett ungefär hur jag tänkt min brudklänning.. Obsarvera att jag är inte bra på att måla kläder och absolut inte brudklänningar men det var iaf på ett ungefär.. kommer bli 10000 gånger snyggare i verklighetet :)

• Fenixx

om du inte tycker du kan rita så ska du inte se min ritkunskap.

tycker det var en bra skiss, kommer bli kanonbra.

• Esonda

tack så mycket Fenixx Borde rita bättre eftersom jag gick mode o design.. men men,. haha :)

• Maria2009

Skönt att höra, tjejer! Det är tyvärr många som inte tar en på allvar när jag berättar hur vårt upplägg är, eller tittar lite snett på mig precis som att jag är dum i huvudet som inte vill ha klänning och ett noggrant genomtänkt färgtema... Fram för mer personliga bröllop!

Svar på tråden Alternativa bröllop