• Fenixx

Alternativa bröllop

Såg att senaste tråden hade blivit avstängd så öppnar en ny.

För oss som har eller ska ha ett alternativt bröllop som kanske skiljer sig från "det mer klassiska"

ska du ha helgrön klänning, 50-tals bröllop eller vara omringad av riddare på din bröllopsdag...

ja allt lite annorlunda.

kanske kommit några nya med?

äldre tråd:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m3070810.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-10 13:09
    "för oss som haft eller ska ha ett..." ska det stå.

• Svar på tråden Alternativa bröllop
  • Fjosok

Du är 22? Och varför 11?

Hängde inte med?

• JustMeAndMyLove

Har sömnstörningar. Finns bara ett sätt för mig att lyckas sova på nätterna och det är att ha stenhårda tider för när jag ska lägga mig och när jag ska kliva upp :)

Fjosok skrev 2008-12-20 23:00:22 följande:
    Du är 22? Och varför 11?Hängde inte med?
  • sarahkka76

Jag har lagt upp bilder på både klänningen och skorna som jag än så länge har valt. Kan ni titta på skorna och tala om vad ni tycker? Jag vill veta om de passar till klänningen. Klänningen går iof sig ner till golvet så det kanske inte spelar så stor roll. Jag har de skorna hemma och de är nya så jag tänkte att jag kanske slapp den kostnaden.

• Fenixx

sarahkka>> jag tycker dem passar in bra! hinner du gå in skorna lite innan med.
    tycker din klänning är sååå snygg.

• svartvitabruden

Blev tillsagd att flytta hit så får väl göra det

• Fenixx

skoj att se dig här svartvitabruden! här berättar vi om våra ideér om bröllopet och kan bolla med saker som kan passa in.
    själv älskar jag att se bilder på allas saker och allt för inspiration.

• Fjosok

Gillar alternativa bröllop själv, gärna puffiga, hehe

Gillar era färgade klänningar dessutom, design på hög nivå

• lillP

Hejhej! Vet inte om jag passar in här, men gör ett försök

Vi gifter oss om 2(!)dgr i gammal klostermiljö. Mina kläder är det 1700-talslook på, men med trumpetärmar. Får jag var med här?

• Fenixx
    lillP skrev 2008-12-25 16:25:06 följande:
    Hejhej! Vet inte om jag passar in här, men gör ett försök Vi gifter oss om 2(!)dgr i gammal klostermiljö. Mina kläder är det 1700-talslook på, men med trumpetärmar. Får jag var med här?
    åhh det är ju snart, så fint där.
    du får gärna vara med här, enda kravet är att vi får se bilder sen.
Svar på tråden Alternativa bröllop