• Pumpkin

Brudöverlämning?

Du som ska gifta dig: Ska du bli överlämnad av din far/någon annan vid vigseln?

Du som är gift: Blev du överlämnad av din far/någon annan vid vigseln?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-11 21:32
    Skriv gärna vilken ort/del av landet du kommer ifrån.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brudöverlämning?
  • passionsblomman

Nå, vad var det jag sa Mulle!

Här är du ju nu iaf! hihi

Jag tänker iallafall gå och kika på dig när du blir en fru.
    Det är kanske säkrast att jag hjälper dig hitta in också som det låter?

Det går ju inte att bruden villar bort sig bland alla ingångarna...

Kan liksom höra dig "MEN för ****** var ÄR den**** ingången! ÅÅÅÅÅH" hihihihi!

• MulleNuh

Åå jag skulle bli superglad om du kom!!!!!!

passionsblomman skrev 2009-02-12 11:31:03 följande:
    Nå, vad var det jag sa Mulle! Här är du ju nu iaf! hihiJag tänker iallafall gå och kika på dig när du blir en fru.Det är kanske säkrast att jag hjälper dig hitta in också som det låter? Det går ju inte att bruden villar bort sig bland alla ingångarna...Kan liksom höra dig "MEN för ****** var ÄR den**** ingången! ÅÅÅÅÅH" hihihihi!
  • Aleta

Plats för 1200 personer! Wow!
    Om jag råkar vara i Stockholm så kommer jag gärna och tittar också.

Vi kan starta en ny tradition. BT-brudar går på varandras bröllop och har en magnolia eller nå't i håret så att bruden vet vilka det är.

• MulleNuh

haha ja du är hjärtligt välkommen!!

Aleta skrev 2009-02-12 11:37:31 följande:
    Plats för 1200 personer! Wow! Om jag råkar vara i Stockholm så kommer jag gärna och tittar också. Vi kan starta en ny tradition. BT-brudar går på varandras bröllop och har en magnolia eller nå't i håret så att bruden vet vilka det är.
  • Aleta
    MulleNuh skrev 2009-02-12 11:38:29 följande:
    haha ja du är hjärtligt välkommen!!
  • passionsblomman

Gú vad underbart roligt! vi kan skriva en sång också, som vi sjunger efteråt och hurrar!

KLART jag tänker kika Mulle! Och jag kommer säkert att böla, för det gör jag jämt!!!

Aleta skrev 2009-02-12 11:37:31 följande:
    Plats för 1200 personer! Wow! Om jag råkar vara i Stockholm så kommer jag gärna och tittar också. Vi kan starta en ny tradition. BT-brudar går på varandras bröllop och har en magnolia eller nå't i håret så att bruden vet vilka det är.
  • MulleNuh

haha ja det finns en fin gränd några kvarter bort som man får sjunga på!!

Ja jag blir superglad om du kommer!!!

passionsblomman skrev 2009-02-12 11:40:23 följande:
    Gú vad underbart roligt! vi kan skriva en sång också, som vi sjunger efteråt och hurrar!KLART jag tänker kika Mulle! Och jag kommer säkert att böla, för det gör jag jämt!!!
  • passionsblomman

Ni VET väl allihop att det finns planer på bröllopsklädda BT-människor i Pride-tådet i sommar??? FATTAR ni hur roligt det skulle vara!

• feministbrud
    passionsblomman skrev 2009-02-12 11:50:09 följande:
    Ni VET väl allihop att det finns planer på bröllopsklädda BT-människor i Pride-tådet i sommar??? FATTAR ni hur roligt det skulle vara!
    JAG VILL!!!!!
Svar på tråden Brudöverlämning?