• Nalle Puh 40

Pingst 2009 del 3

Här fortsätter vi pingstbrudar att träffas och diskutera våra bröllop...

• Svar på tråden Pingst 2009 del 3
  • Pingst09

Här är jag. Men det är så dålig fart6 i denna tråden. Jag förstår inte var alla håller hus. Mer fart i maj-tråden...

• Nalle Puh 40

Får hålla oss där istället

• Kärlekensskull

Vi får ta å sätta lite fart på denna tråden då
    I dag har vi suttit opch kollat lite på bröllopsresa. Är sugan på att åka till Tunisien, vart ska ni andra åka??

• Nalle Puh 40

Till Turkiet

Sitter och funderar på morgongåva: blir ett halsband men vill så gärna göra en secretbox men törs inte gå till en fotograf och vet inte om jag vill be en kompis heller...

Hur gör ni andra?

• Pingst09

Vi ska åka en vecka till kreta i september. Det har varit bokat sedan i augusti. Tänkte inte åka alls men så övertalade min kusin och hennes kille oss att haka på när som skulle åka... Blir väl inte en regelrätt bröllopsresa, men det här är mera "vi" Vi blir 6 pers som åker, bor på samma lägenhetshotell men olika lgh. Vi går väl ut och käkar en kväll på tu man hand, men annars kommer vi nog vara tilsammans allihopa...

• Kärlekensskull

Nu är resan bokad. Det blev Tunisien 1v All inclusive. Hotellet heter Vincci Nozah Beach. Någon som har varit i Tunisen innan??

• Nalle Puh 40

Nej, där har jag inte varit men kan tänka mig att åka dit.

Nu är underkläderna till "natten" inköpte, bild ligger i mitt galleri under starka bilder

• foma09

JAg har knappt tid att vara inne på något forum...och jaaaa jag inser att det är drygt 40 dagar kvar...Måste börja hitta hit igen....JAg och sambon satt igår och vek servetter till dukningen. Det blir sååå fint...

• Pingst09

Ska du ha kläder på dig på natten
    Nalle Puh 40 skrev 2009-04-13 19:56:32 följande:

Nej, där har jag inte varit men kan tänka mig att åka dit.Nu är underkläderna till "natten" inköpte, bild ligger i mitt galleri under starka bilder
  • Pingst09

Funderar också hit och dit på morgongåva. Tror inte att jag kommer att få någon av honom, men jag skulle vilja ha nåt till honom i alla fall. Ett stavhalsband kanske med mitt och dotterns namn på var sida och nån symbol fram. Eller en dörrskylt med nya namnet på... Det senare blir ju liksom mer till oss båda.

Svar på tråden Pingst 2009 del 3