Pingst 2009 del 3
Här fortsätter vi pingstbrudar att träffas och diskutera våra bröllop...
Här fortsätter vi pingstbrudar att träffas och diskutera våra bröllop...
350:- Det var en sån där "Trinny & Susanna"-grej som en lång smal kjol. Går från under brösten till nästan knäna... Var konkursutförsäljning på Zizzi
Nalle Puh 40 skrev 2009-03-14 10:53:02 följande:
Hej! Jag är en pingstbrud och får snabbt panik när jag läser här.. Hjälp vad alla kommit långt! Vi skickar inbjudan i morgon och osa den 30/4 =). Det måste ni tycka är helt galet sent... Kankse är det så? Vi tänkte att vi inte ville att det skulle bli så uppsjåat om ni förstår, är ju svårt att bestämma något så väldigt långt innan för folk. Dessutom tar vi inte illa upp om någon tackar nej.. Ojoj, nu blev jag lite panikslagen som sagt...
Annars så är ring klart, klänning+slöja+skor+tiara, mat, lokal, tårta, kyrka, buss för gästerna, delar av placringskorten skrivna (de jag vet kommer), m2b:s kostym är beställd av sömmerska, trubadurer bokade, hår+smink+naglar bokat, resa bokad, bröllopsnatt bokad.
Kvar at göra: skicka inbjudan i morgon, plastrong+skor till m2b, kläder till sonen, ngn slags transport för oss, floristen, program, vaser+blockljus+pärlor till dekoration, några fler stenar till placeringskort, solist till kyrkan...
Ja, oj vad det är mycket och jag som tänkte innan att det inte skulle vara så stort och så, bara ngt enkelt.. Det blir mer än man tror!
Kram
Ja, fast bröllop ÄR något STORT!!!
mammahjärtat: jag tycker att du har hunnit fixat väldigt mycket.
Håller med Nalle Puh, bröllop är något stort!
Nu ska vi snart åka till Sälen (om ca en timme men var bara tvungen att sitta här en stund först...) men när vi kommer tillbaka ska vi göra ett ryck med vår planering på allvar
vad är alla pingstbrudar? är det bara jag kvar???
Nalle Puh 40 skrev 2009-03-23 15:56:58 följande:
Ja, det ska jag göra
JAg är kvar men skriver så sporadiskt på forumet...nu börjar det kännas....den 1 april är sista anmälningsdagen till vårt bröllop!!!
Forma09: Är allt klart för er? Känns som vi har MASSOR kvar