• Nalle Puh 40

Pingst 2009 del 3

Här fortsätter vi pingstbrudar att träffas och diskutera våra bröllop...

• Svar på tråden Pingst 2009 del 3
  • Neki

Din minns jag från ett tidigare inlägg, jättefin!

Ja de är ju liksom ganska lika varandra vilket gör det svårare att välja... suck!

• Susanna och Fredrik
    Neki skrev 2009-04-16 09:47:16 följande:
    Nu har jag fått lite beslutsångest gällandes vilken tiara jag ska ha... och tänkte fråga er om råd.Gå in på www.tiaror.se och välj Tiaror silver... Vilken tycker ni är snyggast, nr 281 eller 287? Eller finns det någon annan som ni skulle rekommendera? Jag ska ha slöja och löst uppsatt hår, mestadels utsläppt och med några hårtesar lösa runt ansiktet...
    281 tycker jag
  • Susanna och Fredrik

Jag har nog bestämt mig för att inte ha tiara...det passar inte riktigt min klänning

• Neki

Susanna och Fredrik skrev 2009-04-16 13:41:21 följande:

281 tycker jag
    Tack för det!

En sak bara kära experter, jag funderar ju då på att antingen ha pärlhalsband eller ett mer strassigt halsband...

Vilken kombination blir snyggast, pärltiaran och pärlhalsbandet eller strasstiaran och strasshalsbandet?

Har googlat för att se andras bilder, men utan större framgång...
  • Susanna och Fredrik
    Neki skrev 2009-04-16 14:44:10 följande:
    Susanna och Fredrik skrev 2009-04-16 13:41:21 följande:Tack för det! En sak bara kära experter, jag funderar ju då på att antingen ha pärlhalsband eller ett mer strassigt halsband... Vilken kombination blir snyggast, pärltiaran och pärlhalsbandet eller strasstiaran och strasshalsbandet? Har googlat för att se andras bilder, men utan större framgång...
    Jag hade egentligen tänkt ha strasstiara och pärlhalsband...vilket har övergått i att nog inte ha något alls...prova om det går med din klänning på dig...
  • Nalle Puh 40

Usch, vad många svåra val vi brudar måste göra

Dagens I-lands problem *asg*

• Susanna och Fredrik

Ja, och helt svettig kan man bli på kuppen....
    Nalle Puh 40 skrev 2009-04-16 18:09:55 följande:

Usch, vad många svåra val vi brudar måste göra Dagens I-lands problem *asg*
  • Nalle Puh 40

Svettig är bara förnamnet på vad jag är (och magsår snart oxå...)

• Pingst09

Ja, trots jag inte trodde det från början börjar nerverna spela en ett (eller flera) spratt. Och då är det ändå 6 veckor kvar...

• Susanna och Fredrik
    Pingst09 skrev 2009-04-17 07:50:48 följande:
    Ja, trots jag inte trodde det från början börjar nerverna spela en ett (eller flera) spratt. Och då är det ändå 6 veckor kvar...
    Men gud...sex veckor är ju ingen ting...jag ska ju sy näbbklänningar!!
  • foma09

JAg är i full färd med att fundera ut hur jag ska göra barnslipsarna snygga....ska sy ....nån som har bra tips???

• Susanna och Fredrik

Tyvärr inte

foma09 skrev 2009-04-17 18:02:59 följande:
    JAg är i full färd med att fundera ut hur jag ska göra barnslipsarna snygga....ska sy ....nån som har bra tips???
Svar på tråden Pingst 2009 del 3