Pingst 2009 del 3
Här fortsätter vi pingstbrudar att träffas och diskutera våra bröllop...
Här fortsätter vi pingstbrudar att träffas och diskutera våra bröllop...
foma09: vi har oxå anmälningsdag 1 april.
Det känns som om vi har massor kvar oxå... har lite svårt att fokusera på en sak i taget.
Vi har sista anmälning den 30 april. 12 st som inte svarat ännu och det är bara släktingar. Alla kompisar har svarat och tackat ja. Bara en respektive som inte längre är en respektive som inte kommer...
Började med gästpresentationerna igår....klurigt!
Pingst09: hmm gästpres är verkligen jätteklurigt!
Vad skriver man om gubens kompis sambo som ingen av oss känner?
Kan ni inte fråga någon annan? Det ska vi göra med de vi inte kännder så väl...
Hej alla som sak gifta sig i april!
Jag söker par till artikel jag skriver om lite alternativa bröllop, men det måste vara snart.
Är det någon av er som tex gifter er efter massa år tillsammans och kanske redan har massa barn osv, eller lyx, eller superbudiet, eller superungt par, homo, hetro, tema eller liknande?? Hör av er till mig!
marinisninis@hotmail.com
Fast Pingst är ju inte i april, det är den 30 maj....
1 MN skrev 2009-03-24 16:44:11 följande:
De ringde mig ifrån brudaffären i går, min klänning har kommit i mindre storlek
Ska åka och testa den nu i veckan, hoppas verkligen den passar
Hur går det för andra med all planering?? Känns som om man är någonstans mitt i mellan nu, man vet inte riktigt vad man ska göra.
Jag håller med dig, Kärlekensskull, vet inte heller riktigt vad jag ska göra just nu? Det är mest små saker kvar att göra tycker jag, förutom att inhandla mat och förbereda den, men det är lite tidigt för det än :) Men kanske är det lika bra att fixa de där små sakerna så det är gjort, så kan man kanske kan ta det riktigt lugnt sen;) Tror att det blir riktigt pirrigt, och ganska kaosaktigt i mitt huvud under maj, det är mycket då förutom bröllopet.
Såååå skönt att höra att det är fler med mig som har fjärilar i magen och att det mest snurrar i skallen:)
Vi har bokat allt som ska bokas och just nu filar vi på festprogrammet... Skulle vilja göra mer men det känns inte som att det är dags med mat, dukning, etc:)
Har ni planerat in bröllopsresa och i så fall vart?