• Nalle Puh 40

Pingst 2009 del 3

Här fortsätter vi pingstbrudar att träffas och diskutera våra bröllop...

• Svar på tråden Pingst 2009 del 3
  • Neki

Okeeeeeeej, nu har jag börjat fila litegrann på vigselprogrammet och festprogrammet...

Vad mycket idéer och tips det finns när man googlar!

Vet inte hur många sidor som kan räknas som "normalt"? Man vill ju liksom ALLT man hittar (eller, nåja, kanske inte riktigt:)

Hur går det för er andra när det gäller den här biten?

• Neki

Okeeeeeeej, nu har jag börjat fila litegrann på vigselprogrammet och festprogrammet...

Vad mycket idéer och tips det finns när man googlar!

Vet inte hur många sidor som kan räknas som "normalt"? Man vill ju liksom ALLT man hittar (eller, nåja, kanske inte riktigt:)

Hur går det för er andra när det gäller den här biten?

• Nalle Puh 40

Våra värdpar fixar det så vi är i helt trygga händer och behöver inte tänka på något.

Har köpt en sjal för 249, hoppas slippa använda den men det kan vara bra att ha ifa och skönt att ha något på sig när man står utanför kyrkan och alla ska gratulera och ta kort...

• Pingst09

Idag har jag köpt papper till placeringskorten. Det blev svart kartong och sedan skriver jag ut på datorn på vitt papper med lila text och "river" runt och klistrar på. Lite pyssel men framförallt BILLIGT!! 25:-

• Pingst09

Måste också börja kolla efter sjal. Och halsband. Sedan är min utstyrsel klar

• Neki
    Pingst09 skrev 2009-03-05 17:54:19 följande:
    Måste också börja kolla efter sjal. Och halsband. Sedan är min utstyrsel klar
    Har ni lila som färgtema? Vi har rosa och silder/grått...:)
  • Pingst09

Ja, vi har lila i olika toner.

Neki skrev 2009-03-06 08:52:25 följande:
    Har ni lila som färgtema? Vi har rosa och silder/grått...:)
  • Nalle Puh 40

Ska ha mormors pärlshansband (något lånat) men det är lite för långt såg jag när jag provade med klänningen i veckan, kanske kan knyta upp det lite för det syns ju inte under slöjan eller vad tror ni?

Svar på tråden Pingst 2009 del 3