Pingst 2009 del 3
Här fortsätter vi pingstbrudar att träffas och diskutera våra bröllop...
Här fortsätter vi pingstbrudar att träffas och diskutera våra bröllop...
Får hämta min mormors omgjorda ring på måndag, kan knappt vänta...
Började mitt "godisförbud" efter nyår och har hållt det i en månad nu, ska kämpa vidare...
Har ni några "löften om bättre hälsa och form" till er stora dag???
Nu har jag bokat ansiktsbehandling och frans/ögonbrynsfix den 20 maj, manikyr den 29 maj och makeup den 30:e!!! En post till att bocka av....
När ska man boka tid för att noppa ögonbrynen? Kan ju inte göra det samma dag direkt...
Jag har det som du ser 10 dagar innan, men hon som ska göra det sa att det räcker med en vecka innan. Fast då är det ju kristi himmelfärds så jag tog onsdagen den 20:e.
Men hinner det inte växa ut små, små strån då om man gör det en vecka innan? Har inte koll på hur fort det växer utan men noppar när det behövs...
Nu är nya Amelia brud ute i affären, köpte en för de andra bröllops tidningarna är så dyra
I går hämtade vi våra ringar! Sååå Skoj! Men nu vill man bara ta på sig dom Längtar så till den stora dagen! Bara 114 dagar kvar nu
Ska hämta min mormors ring på måndag som de har satt i tre stenar i
Hej! Nu har även jag hittat hit efter tips från Nalle Puh 40.
Min ring ligger och väntar på mig men det var en helt otrolig känsla att prova den hos guldsmeden i samband med att vi pratade om gravyr.
Hade avin från nordstans guld i brevlådan idag, men kom hem så sent att jag inte hann hämta dem innan affären stängde=( Men i morgon!!!