• Nalle Puh 40

Pingst 2009 del 3

Här fortsätter vi pingstbrudar att träffas och diskutera våra bröllop...

• Svar på tråden Pingst 2009 del 3
  • Nalle Puh 40

Hur ser "er dag ut" tidsmässigt???

Måste ju ha lite tid till att äta och ta det lugnt oxå men det blir nog svårt...

• Kärlekensskull

Än så länge ser det ut så där:
    8:00 Frisör¨
    10:00 Make upp
    13:00 Vigsel
    14:15 Fotografering
    15:30 Brudskål
    16:00 Middag
    20:00 Tårta

21:00 PARTY!
    01:30 Somnat som en stock på hotellrummet....

• Pingst09

Nu har jag kpt både tiara och slöja här på BT, billigt. Så nu kan jag prova mig fram hur jag vill ha det...

Tidsschema för dagen? Näe, nåt sånt har jag inte än. Vet bara att vigseln är kl 15.00

• Nalle Puh 40

Tror det tyvärr kommer bli lite stressigt.

De här tiderna vet jag:
    Frisör 8.30
    Fotograf 11.45-13.45 (ute och inne)
    Vigsel: 15.00 och sen rullar bara festen på...

Har ca 30 min att åka mellan frisör och fotograf och även mellan fotograf och kyrka...

• Nalle Puh 40

Ska ni göra någon hudbehandling innan? Fick en nu när jag fyllde, perfekt att göra någon dag innan och slappna av lite...

• Pingst09

Jag fick presentkort på en salong i julklapp, men tror jag kommer lägga det på mina nagla inför bröllopet. Ev tar jag en (ansikts)massage nån dag innan...

• Nalle Puh 40

Jag har bokat både ansiktsbehandling och manikyr för naglarna, har aldrig gjort något sådant i hela mitt 27 åriga liv så det är nog på tiden

• Sagodröm

Jo man ska ha lackskor till frack. Det blir stilfel annars. Igår när vi av en slump gick in i en skoaffär hittade min blivande lackskor.. Han ska också ha frack. .Kommer blir kanonsnyggt!

Neki skrev 2009-01-21 10:27:11 följande:
    Min m2b ska ha frack på vårt bröllop och jag har nu, efter att ha fått många olika åsikter om detta, en fråga till er: Ska man ha lackskor eller inte?
  • Pingst09

I morgon ska jag boka naglar och makeup! Eller boka och boka, ska höra med henne ifall hon vill ta på sig det i alla fall.

Svar på tråden Pingst 2009 del 3