• Nalle Puh 40

Pingst 2009 del 3

Här fortsätter vi pingstbrudar att träffas och diskutera våra bröllop...

• Svar på tråden Pingst 2009 del 3
  • Nalle Puh 40

Fixat en kompis som ska fota oss med våra föräldrar under tiden gästerna anländer till festen, känns bra

• Ayla sthlm

vi har oxå ha en vän som ska sjunga i kyrkan men vi har inte bestämt låtar ännu. Måste börja titta på det.

• Kärlekensskull

Vad har alla pingst brudar tagit vägen??
    Tänkte kolla med er om ni kommer att ha något över klänningen?? Det är ju förhoppningsvis sol och varmt på dagen men kanske blir kyligt på eftermiddagen?? Räcker det med en skal??
    Idag kommer prästen hem till oss, lite nervöst.

• Neki

oj, det har jag inte ens tänkt på...

kan det räcka med en tunnare vit sjal..??

• Nalle Puh 40

Ska köpa sjal nästa gång jag är i Jkpg.

Ska träffa prästen nästa fredag, känns bra men jag känner honom väl men det gäller att göra gott fika iaf

• Pingst09

Men vad alla träffar prästenn tidigt. Vi vet inte ens vem som ska viga oss ännu, han/hon skulle kontakta oss i slutet av april...

Måste nog skaffa en sjal eller nåt att lägga över axlarna ifall det blir kyligt. Vädret är ju aldrig att lita på!

• Neki

Du är inte ensam Pingst09, vi har heller inte fått någon kontakt från vår präst.

På pastorsexpeditionen rekommenderades det att jag skulle kontakta prästen ifall jag tyckte att det dröjde. När jag frågade vad som kunde räknas med att dröja fick jag inget klart besked.

Känns sådär...

Ska nog banne mig ringa nu i veckan...

Eller vad tycker ni?

• Nalle Puh 40

Är nog kanske i tidigaste laget men vi känner honom väl så det känns bra tycker vi...

• Ayla sthlm

vi har inte heller träffat prästen...

Har oxå funderat på det där med sjal, ska nog ta och titta lite på det. Man vill ju inte frysa!

• foma09

Här är en till pingstbrud. Vi har klartecken från vilken präst som skall viga oss, men vi har inte kontaktat för träff ännu....Funderar också över något att lägga över axlarna...men man kommer ju att vara inomhus såååå det kansek inte behövs..

Svar på tråden Pingst 2009 del 3