Pingst 2009 del 3
Här fortsätter vi pingstbrudar att träffas och diskutera våra bröllop...
Här fortsätter vi pingstbrudar att träffas och diskutera våra bröllop...
Ja fjärilar i magen det finns det gott om Är såå nervös för kyrkan. Tänk vad skönt när själva vigslen är över, kommer vara en stor sten som släpper då känner jag.
Vi kommer att önska oss bidrag till resa i bröllops present. Först var tanken att vi skulle åka till Thailand i höst med vår son. Men planerna är ändrade eftersom min blivande förlorade jobbet.
Nu kommer vi boka en restresa direkt efter bröllopet, fast vi åker själva nu. Blir kanske inte så lyxigt men bättre än inget!
Är oxå så nervös och drömmer ständigt mardrömmar
Här är det mer min mamma som drömmer. Senast skulle sambon göra frivolter längs hela altargången på väg ut....
Jag har också haft mycket drömmar en tid nu. Men jag kan inte komma ihåg vad jag drömt om. Jag vaknar upp hastigt och har den där obehagskänslan ni vet. Men en natt vaknade jag av att jag drömde att jag tappade tänder, bara så där, en i kaffekoppen, en i handfatet osv. tills jag inte hade en enda framtand kvar och det var dags att fara till kyrkan, då vaknade jag med panik!! Tror att det var för att jag önskade att mina tänder såg bättre ut och läste bla. här i någon tråd om att bleka osv. Och vilka priser, som jag tycker är för mig just nu alldeles för kostsamma. Ja ja strunt samma. En annan natt vaknade jag av att jag grät hejdlöst men kan inte komma ihåg vad jag drömt. Kanske blev jag lämnad vid altaret ;) Hemska tanker :)
Ska ni sola lite innan er stora dag? När ska man börja med det isf för jag solar inte annars...
Jag solar inte heller solarium annars, tror jag har gjort det 5 ggr i mitt liv:) men jag har tänkt att jag vill det nu inför bröllopet, så man inte är vitare än klänningen:O!!! Tänkte börja försiktigt någon gång i början på maj, eftersom jag inte vet hur man tar åt sig solariesolen:) Jag vill inte bli så där
"solariebrun, utan bara få lite färg på vinterkroppen:)
Har vi tur så kanske maj bjuder på både värme och många gratissolningar utomhus:)
Jag ska nog börja sola 1 gång i veckan nu och sen när det blir lite närmre bröllopet kanske jag solar någon extra gång.
Klänningen satt som gjutet! Är så glad. Köpte även halsband armband och BH.
Vad ska ni ha för smycken? Börjar bli lite akut med det?
Min mamma har ett pärlhalsband som har varit mormors, skulle passa perfekt men var lite för långt när jag provade med klänningen men kanske kunde knyta upp det lite, skulle inte synas under slöjan men vet inte...
Har ett oäkta som är kortare men det var liksom lite "gulaktiga" pärlor och var inte snyggt till mina pärlor som jag har på klänningen...
Jag köpte vitt pärhalsband och armband men lite strass pärlor i mellan de vita pärlorna. Funderar på att köpa strass örhängen till det..