• Nalle Puh 40

Pingst 2009 del 3

Här fortsätter vi pingstbrudar att träffas och diskutera våra bröllop...

• Svar på tråden Pingst 2009 del 3
  • foma09

Jag har inte ens tänkt i banorna med morgongåva.....många som har tänkt på det....kanske måste tänka om !:)

• Nalle Puh 40

Nja, de åker förhopplingsvis av rätt snart

Vet att jag kommer få en morgongåva, trodde inte det först men han sa att han hade pratat med min syster om det

• Ayla sthlm

Kärlekensskull: Tunisien har jag oxå fått för mig är fint så det blir nog superbra.
    vi har bokat resa till Italien(Sorrento och Capri).

• Neki

Idag ska jag till sömmerskan och justera till klänningen, ska bli jättekul, framför allt att återigen få ta på sig den fantastiska skapelsen som jag blev smått förälskad i första gången jag provade den (ja, nu pratar vi brudklänning, inte min m2B).

Har precis beställt ring till mig, det blev Schalins, superfin! Och för er som ännu ej beställt, tips är att köpa Amelia-tidningen med bröllopsinriktning, där fanns en rabattkupong på 25 % på diamantring på Hallbergs guld. Klockrent, tyckte jag som redan bestämt mig för en av deras ringar och som fick tipset om rabatt här på BT.

Nu fladdrar det rejält i magen:)

• Susanna och Fredrik
    Kärlekensskull skrev 2009-04-13 19:55:04 följande:
    Nu är resan bokad. Det blev Tunisien 1v All inclusive. Hotellet heter Vincci Nozah Beach. Någon som har varit i Tunisen innan??
    Vi har bokat till bröllopsresa till Bali. Vi åker i september för att få lite längre sommar samt hinna spara ihop lite pengar efter den här snålvåren då allt går till bröllopet =)

Men egentligen tycker jag det verkar så sjukt mysigt att åka direkt efter bröllopet...är det någon som ska göra det??
  • Susanna och Fredrik

Nalle Puh 40 skrev 2009-04-14 14:01:35 följande:

Åker ca 10 dagar efter
    Härligt!!
  • Kärlekensskull

Vi åker 7 dagar efter helt själva. Först var tanken att svi skulle åka till Thailand med vår lille son på 2 år. Men nu blev min blivande arbetslös så vi fick ändra planerna lite. Nu blir det Tunisien All inclusive 1v helt själva! Ska bli helt underbart fast saknaden efter vår lille plutt blir nog stor.

• Susanna och Fredrik

Vi bestämde oss för att se om vi kan få tag på en billig sista minuten när det närmar sig! Vi får väl se...nu finns det ju för 1000 kr...kanske är annorlunda i slutet på maj..det märker vi men det hade vart så skönt!!

Svar på tråden Pingst 2009 del 3