• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • Tillde

Ny dag, nya saker att glädjas över

Idag är jag SÅ glad för att första anmälan kommit in trots att OSA inte är förrän 1:a mars och inbjudningarna nyss kom ut!

Det är en av mina äldsta barndomsvänner som halkade riktigt snett men som har hamnat på rätt spår igen och som verkligen är världens mest positiva och goaste människa trots allt hon varit med om! Nu skulle hon till Indien en sväng och ville vara noga med att OSA innan så det inte missades Det roliga är att min mamma och min killes mamma står som OSA, mamma tycker det är superkul att få prata med alla mina gamla vänner Tror killens mamma tycker precis likadant

• Lilla Fru L

Största glädjen idag är att det idag snöar vilket ger inspiration till det härliga bröllopet som stundar i Åre i februari!!

• Tillde

Ah vad mysigt med ett vinterbröllop uppe i snön!!!

• wildbride08

Att jag fyndade finbyxor åt mina näbbar för 100/st. Ord pris var 850kr st..Jippiiii

• Joji

Önskar man kunde ändra trådens namn till "Det bästa med VÅRT bröllp just idag" men...

Att vi ska till resebyrån idag och diskutera olika alternativ för bröllopsresa. Vi är superveliga, så det ska bli skönt att få diskutera där!

• Tillde

Nämen, det var ju inte meningen att det skulle uppfattas så, det tänkte jag inte ens på Jag som brukar vara så noga med att säga vårt bröllop... Jaja, ni får läsa det som det för självklart är det bådas stora dag!!

Joji skrev 2009-01-19 15:08:26 följande:
    Önskar man kunde ändra trådens namn till "Det bästa med VÅRT bröllp just idag" men... Att vi ska till resebyrån idag och diskutera olika alternativ för bröllopsresa. Vi är superveliga, så det ska bli skönt att få diskutera där!
  • didis

Det bästa är att vi blivit som nyförälskade tonåringar, jag och (blivande) maken!

I helgen var barnen iväg hos kusinerna och vi hade huset för oss själva...

Så här förälskad har jag inte varit på nästan 20 år, jag längtar efter honom när jag är på jobbet!

• Danielaa

Att jag har köpt min klänning!!

• T0612

... är att vi har bokat kyrkan =) allt känns plötsligt lite närmare =)

• Tillde

Idag är det bästa med VÅRT bröllop att jag fått tag i sidentyg från Singapore billigt och att tjejen som ska sy upp min klänning tyckte det lät toppen och ska ta en dejt med mig snart och så ska jag visa hur jag vill ha den *GULP* Ja Hur VILL jag ha den egentligen?? *funderar* Eller vi... eller jag... Jo det är nog faktiskt mest jag för min kille är superglad för att gifta sig men ärligt så blir han inte lika överlycklig över de små sakerna som jag

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...