• Tillde

"Det bästa med mitt bröllop just idag"...

Just idag så känner jag en stor glädje över att min brorsdotter tydligen dansar runt hemma och sjunger "jag ska vara brudnäbb, jag ska vara brudnäbb" Är SÅ kul att kunna "hedra" de man tycker om genom att involvera dem på olika sätt!

Vad är det bästa med ditt bröllop just idag??

• Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...
  • MulleNuh

Idag är det bästa att folk har fått sina inbjudningar och jag har fått höra sååå snälla kommentarer om vår inbjudan!!

• novia72

.att jag lyckades hitta mina skor och att alla fått sina inbjudningar & att jag gjorde min syster glad!!!

• Tillde

Vad roligt Gjorde ni egna eller beställde ni??

MulleNuh skrev 2009-01-23 20:23:24 följande:
    Idag är det bästa att folk har fått sina inbjudningar och jag har fått höra sååå snälla kommentarer om vår inbjudan!!
    [/citat]

Hur roligt är det inte att göra människor i sin närhet glada då Härligt!!
    novia72 skrev 2009-01-23 20:41:27 följande:
    [citat]
    .att jag lyckades hitta mina skor och att alla fått sina inbjudningar & att jag gjorde min syster glad!!!
  • MyochErlend

det bästa med mitt bröllop idag är att jag har en sån snäll och go mamma som jag kan bolla idèer med..
    och är sund i sitt tänkande men samtidigt tillåter hon mig att att "flyga iväg" lite också i mitt drömmande..
    och när jag har ett förslag som jag vet egentligen bara är ett drömscenario (för att det är för dyrt) så lyssnar hon ändå på mig och är med på tanken och diskuterar utan att ha någon "moral predikning"

Stor @--}--- till dig ..världens bästa mamma

• Villemoa

Att jag idag har bestämt mig för vilken vigselring jag ska ha!
    Var på bröllopsmässan i Nacka och kunde då prova den. Dessutom får man 20% rabatt i den affären tom den 14/2 vilket gör att ringen genast blev 2300:- billigare!

• MulleNuh

Jag har gjort egna!

Tillde skrev 2009-01-24 11:03:30 följande:
    Vad roligt Gjorde ni egna eller beställde ni??
  • Tillde

Då är det ju ännu roligare med positiva kommentarer

MulleNuh skrev 2009-01-24 20:14:18 följande:
    Jag har gjort egna!
  • Tillde

Idag är det bästa med mitt/vårt bröllop att jag hittade mina drömmars brudklänning igår och den kostade betydligt mindre än jag nånsin vågat tro och hoppas på! Nu slapp jag jobbet med att sy upp den och fixa allt materiel runtomkring, skönt! Ska bli såååå spännande när den kommer!!!!!!

• Joji

Att vi igår hyrde/bokade kläder till min m2b! (egentligen vill jag skriva h2b, man to be är ju faktiskt ganska förvrängt... Heter ju inte "man" på engelska utan husband. Min man är han ju redan... Jaja, nog om detta! )

Kläderna är supersnygga och sitter som en smäck. Han kommer vara sååå snygg! Glädjen för detta lever kvar idag!

• Joji

Eh... Det skulle ju INTE vara en ledsen gubbe där i början utan en GLAD!

Svar på tråden "Det bästa med mitt bröllop just idag"...