• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • Pentan

Hej Anna01 och välkommen hit!!
    Tack, ja det är kul när det händer så mycket! Kläder jag aldrig trodde skulle bli för stora börjar glipa ordentligt i midjan. Det är underbart! Har dock stått still nu i 3 dagar, mindre kul - men man kan inte förvänta sig raketfart nedåt hela tiden.

anna01 skrev 2009-02-03 06:18:11 följande:
    Pentan: Var in och kollade på dina kort, gud vilken skillnad. Måste kännas jätte skönt.Önskar jag hade haft fler före och efter kort.
  • Pentan

I dag ska jag till Akademikliniken för konsultation av bukplastik och bröstlyft samt förstoring. Återkommer med info sen!

• Tokstolla
    Pentan skrev 2009-02-03 08:01:00 följande:
    I dag ska jag till Akademikliniken för konsultation av bukplastik och bröstlyft samt förstoring. Återkommer med info sen!
    Håller verkligen tummarna för kreativa och positiva svar
  • 1augusti2009
    Pentan skrev 2009-02-03 08:01:00 följande:
    Åhhhh lycka till!
  • Tokstolla
    hujjedamejj skrev 2009-02-02 23:33:47 följande:
    Är det samma med CB att man måste tillsätta vitaminer?Jag ska gå ner till BMI 25, det är mitt mål. Jag väger 75 kg nu och är 160 cm lång. Och BMI 25 för mig blir då 64 kg. Så 11 kg ska jag ner.
    Vad kul att du tyckte om den varma soppan. Jag önskar att jag också gjorde det. Då jag inte dricker kaffe eller te får jag inte i mig något varmt på dagarna.
    Iaf, CB sägs ha minst 100% av det rekommenderade intaget av vitaminer och mineraler och därför godkänd av livsmedelsverket som enda näring. Nu väger inte du så mycket i ren vikt men det rekommenderade är tänkt för en normaviktig på 70 kg. Väger man då nära 100 och för många en bra bit över, så förstår du att man omöjligt får i sig alla vitaminer ens kropp behöver. Jag personligen har börjat ta en "mitt val kvinna" och känner mig inte lika mör i kroppen. Självklart är allt högst individuellt och man måste känna sig fram. När det gäller resterande pulverdieter på marknaden så innehåller de inte fullvärdig näring för att kunna ätas en längre period än 2 veckor. Tyvärr :(
  • Pentan

Ps nu har jag stått still lite på vågen under ett par dagar - även gått upp 2 gh. 86,0 står det på nu. Mindre kul, men jag kämpar på! 34 dagar på ren kur...

• Pentan

Tack för alla lyckönskningar, ska peppra doktorn med frågor! Återkommer med svar här sen om det är någon som är nyfiken.
    13:20 ska jag vara där!

• Pentan

Åh just det en sak till...

Ska till badhus i dag med hela familjen! Premiär för min dotter på 1 år och 4 månader. Nypremiär för mig, fr det var läääängesen jag visade mig i baddräkt! Gulp...
    Ska även köpa årskort tänkte jag! Det är Forsgrenska på Medborgarplatsen i Sthlm, 4200 kr - då kan man bada och använda deras gym samt delta i alla gruppträningar! Känns toppenbra! Ska nog även unna mig en solning eller två under vårkanten oxå!

• cbk09

Har ju tänkt jämföra den här gången med sist...
    E fjärde dagen idag och är fortfarande inte i ketos, vilket jag va sist.
    I morse stod vågen på -2kg och sist va de -2,5kg.
    Sist promenerade jag 40min (sammanlagt på tre dagar) och denna gången har det varit 2,5 timme.
    Har druckit lika mycket vatten som sist: 4,5-5 liter/dag.
    Och humöret och välmåendet är som sist.... trött,orkeslös,huvudvärk,frusen,illamående och svullen mage.
    Så skillnaden är att jag motionerade mindre sist men va i ketos 4de dagen och gått ner 2,5kg, jämfört med denna gången då jag rört mig mer, inte är i ketos och bara gått ner 2kg.

*suck*

F*n va jobbigt!!!!!! :(

• cbk09

Skrev fel.... har promenerat i 3 timmar denna rundan, inte 2,5.
    Nu känns det ännu sämre :(

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!