Nu har jag deppat i flera timmar... Och ledsnat på mig själv, åtminstonde för ett tag.
Som du säger liten, så är fallet från de rosa molnen ganska smärtsamt. Tack för kramar! Jag vet ju att det inte är så synd om mig egentligen, vi har inte hållt på så länge, och någon gång tar det nog (alternativet tänker jag på om vi kommer dit...)
Jag surfade runt litet, kollade ÄL-uträkningar m.m. för att bli mer inställd på nästa försök igen. Sedan hamnade jag på FL:s forum, och då insåg jag att "nej, här ska jag nog inte kolla för mycket" och så tillbaka hit...
Tinga: Tråkigt med budgivningen, men man måste ju ha en gräns. Hoppas att ett nytt drömhus dyker upp snart!
muggles: va f*n, surt att han ignorerar dig... Det tycker jag nästan är värre än att bli illa behandlad. Vad ska man göra liksom, sitta och vifta med handen "fråga mig, det är jag som vet"? Funkar ju inte så direkt...
lappis: håller tummarna för att du får BRA x-hjälp SNART!
Nu ska jag skriva en arbetsorder, och sedan ska jag unna mig litet mer surftid. Jag behöver litet tröstshopping, så jag tänkte hitta en ruskigt snygg dataväska. Inte för stor, jag behöver inte ha med halva kontoret. Datorn, strömsladd, ett litet block och några pennor räcker ganska bra. Men den ska vara tjejig och flashig. Får inte smälta in bland alla svarta och grå dataväskor som alla andra (män) har.