Hej hej...
Frejis gumman, grattis till bebis i magen. Förstår din oro från sist, men försök försök se det positiva. Kan du inte ringa och boka tid på Kokos ställe i stan? Eller ringa Mamamia där de ofta får in avbokningar samma dag och få till ett tidigare vul. Har man väl sett lilla hjärtat slå så är det mycket bra ju. KRAM
Lappis, jag har inte läst mer än några sidor bak och vad jag förstår har du fortfarande problem med x, fasen med vad trist Hoppas cvl kommer med något vettigt nu, de borde ju skämmas!
ore, har tantfan kommit till dig, styrkekram.
EA har förstått att du fyller år - grattis. Maken med eller?
Mugglan har jobbigt på jobbet med kollega, håller med Telis, det är en Idiot rakt av!
Härligt med resa Telis, karlifonien, that's nice! Hoppas du inte mår illa på resan bara
Brunsch på söndag - var?
Jag vill så gärna ses. Jag skiter i våfflor denna gången, bara vi kan ses Ha ha ha...
Ego: Skitvecka i alperna. Snöstorm och blåst och pruttväder. Åkte 5h på hela veckan. Victor blev sjuk redan dagen innan vi åkte, så det var sjukhus besök och medicinering. Sen blev maken sjuk, och sen blev han full o dryg och sen blev det brålk bråk bråk och nu sitter jag här utan vigselringar och vet inte vad som kommer hända. Men men det får tiden utvisa, jag orkar inte bry mig, man är tom, lesen, kränkt och besviken.... Jag älskar min man som är pappa till min son men kärlekn dör hela tiden en smula.
SÅ!!! Tänk på det ni som har underbara äktenskap Ta vara på dem!
Ville bara vinka in...