• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Telemarkgrrl

Åh Frejis, jag förstår så väl din oro. Jag önskar att jag kunde göra mer än att bara hålla alla tummar och tår jag kan! Stor, stor kram!

Du kommer nog att bli ännu mer avundsjuk sen när Lappis och jag kommer hem och tjatar om våra resor.

• Frejis

Jaaa, eller när ni börjar prata om hur skönt det ska blir precis innan ni ska åka

• FruCicci

Hej hej...

Frejis gumman, grattis till bebis i magen. Förstår din oro från sist, men försök försök se det positiva. Kan du inte ringa och boka tid på Kokos ställe i stan? Eller ringa Mamamia där de ofta får in avbokningar samma dag och få till ett tidigare vul. Har man väl sett lilla hjärtat slå så är det mycket bra ju. KRAM

Lappis, jag har inte läst mer än några sidor bak och vad jag förstår har du fortfarande problem med x, fasen med vad trist Hoppas cvl kommer med något vettigt nu, de borde ju skämmas!

ore, har tantfan kommit till dig, styrkekram.

EA har förstått att du fyller år - grattis. Maken med eller?

Mugglan har jobbigt på jobbet med kollega, håller med Telis, det är en Idiot rakt av!

Härligt med resa Telis, karlifonien, that's nice! Hoppas du inte mår illa på resan bara

Brunsch på söndag - var?
    Jag vill så gärna ses. Jag skiter i våfflor denna gången, bara vi kan ses Ha ha ha...

Ego: Skitvecka i alperna. Snöstorm och blåst och pruttväder. Åkte 5h på hela veckan. Victor blev sjuk redan dagen innan vi åkte, så det var sjukhus besök och medicinering. Sen blev maken sjuk, och sen blev han full o dryg och sen blev det brålk bråk bråk och nu sitter jag här utan vigselringar och vet inte vad som kommer hända. Men men det får tiden utvisa, jag orkar inte bry mig, man är tom, lesen, kränkt och besviken.... Jag älskar min man som är pappa till min son men kärlekn dör hela tiden en smula.
    SÅ!!! Tänk på det ni som har underbara äktenskap Ta vara på dem!

Ville bara vinka in...

• Fru E

Lovar att föra vidare alla grattis till maken så han inte känner sig utanför

Frejis-hur långt är du gången? Går det inte att få ett privat UL för att stilla oron lite eller det går kanske inte att se hjärtat så tidigt.......

• Fru E

Cissi-maken och jag är födda på, samma år, samma dag, nästan samma tid, samma bb plus att vi har bröllopsdag idag
    *styrkekramar*

• Piggelin1

Usch, vad eländigt, Cicci - kraaaam

Ore - jädra skittant, hon skulle ju missa dig denna gången, det var ju bestämt

Nenne - gott med goda nyheter ang insemineringen & den fina äggblåsan Go, girl!!

Hmmm, var det ngt mer?

Muggles - sällar mig till Telis kör, idiot, helt enkelt. En osäker sådan...

Hmmm, var det ngt mer jag skulle kommentera?

Frejis - skickar en "var inte orolig-kram", även om jag förstår att tankarna poppar upp framåt vargtimmarna...

Lappis - jag kanske missat det, men hört ngt från CvL?

• Piggelin1

Nu vet jag - Grattis EA, på födelsedagen, & grattis till din make med

Kängu förresten, var ute & promenerade i dina trakter igår & funderade på i vilket hus du kan tänkas bo Sen lite senare mötte vi en tjej i närheten av Universeum & då började jag fundera på om det var dig vi mötte Hade inte riktigt minnesbilden från galleriet i huvudet, men tanken slog mig lite snabbt sådär... Typ, tänk om

• Telemarkgrrl

Åh Cicci, nu blev jag ännu ledsnare! Lilla gumman, så där ska du ju inte behöva ha det, inte på semestern och inte någonsin. Jag hoppas verkligen att Victor mår bra igen och det blir bra igen med maken (om det är det du vill). Stor, stor kram till dig också!!

• Mrs  B

Hej hej

Natten var skit och nu är Malte alldeles kass i magen.
    Vet inte hur många blöjor jag har bytt på honom, men han tackar inte nej till mat iaf.

Hur var det nu, extra fett i maten eller???????

Max dag =
    Några timmar tv
    Några timmar data
    Och nu har han och Malte disco i vardagsrummet

Ore
    Maken kom hem i natt någon gång och sen skulle han upp 06 så det blev ingen avlastning tyvärr. Och tyvärr inte mycket till sömn heller för Malte var hopplös....
    Stor kram till dig idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tinga
    Synd på huset för det var verkligen jättefint.

Liten
    Max började på barngympa när han var 2 1/2 år, går fortfarande och älskar det.
    Tur för mig också för sen är han lite lugnare här hemma också.

EA
    Stort GRATTIS till era födelsedagar och bröllopsdag idag!!!!!
    Kram på er

Izzie
    Malte uppskattar tyvärr inte heller utflykter och skojiga saker som jag och Max.

Cicci
    Stor kram till dig!!!!!!!
    Hoppas ni löser det hela!!!
    Var det alkoholen igen eller????

• Lapinette

Telis - har faktiskt aldrig tänkt i de banorna. Du är för rolig!!! Du var ju faktiskt ute före mig gällande Kalifornien bara att jag var snabb och bokade.

Cissi - blir riktigt ledsen när jag läser om bråken med din man. Hoppas det reder ut sig till den absolut bästa lösningen för er. Skit med dåligt väder i alperna! Du kommer väl på brunchen på söndag så vi får höra lite mer?

EA - grattis på födelsedagen och bröllopsdagen. Jag gifte mig dagen efter min födelsedag och tillika vår årsdag (första kyssen) !

Frejis - förstår att du är orolig! Kram

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare