• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Tinga

Angående budgivningen så ser det mörkt ut för vår del nu. Vi har sovit på saken, men förmodligen kommer vi inte att bjuda över det bud som nu är högst. Känns surt, men någonstans måste man sätta gränsen.

• MSW

Blir förresten inte Rhodos i augusti! (ska juh åka hela släkten) Och när några av dem var negativa, så tog vi det för att dom inte ville följa med (märkliga vi är va?).. Sen ringde dom och blev besvikna när vi hade reserverat åt oss, och menade att de bara blivit inslängda i det hela!
    Så vi får se vart vi hamnar ist.. (Rhodos var för varmt och den veckan gick inte så bra osv).. Nu ska jag få de nya förslagen mailade till mig..
    Så något roligt blev helt plötsligt lite lagom jobbigt och tråkigt..

• MSW

Åh Tinga, vad tråkigt med budgivningen! Då får vi hålla tummarna för att ni hittar något nytt objekt..
    Man blir juh så sugen på huset bara.. Börjar möblera och så redan efter visningen.. Sen blir det juh som ett gift när man har börjat fundera på att flytta och bara VILL VILL VILL.. (är iaf så i vår familj.. )

• Lapinette

Tinga - jag har en sisådär x-dag idag. Fick värk igår precis när jag skulle gå lägga mig och det knäcker mig psykiskt varje gång numera så maken och jag låg sked medan jag fick gråta ut. Har precis pratat med CvL och systern kommer att grabba tag i en läkare och sen återkomma till mig.

• nennesjuttioåtta

Tinga
    åååh vad trist med budgivningen!

Sweetie
    Ååh, just det! Stackars lilla gostrollet som är sjuk! Krya på er over there! KRAM!

MSW
    Jag hängde inte med, hade ni reserverat åt hela släkten och sen vill de inte vara med?

• nennesjuttioåtta

lapinettisen
    Åååååh jag spoonar med er!!! Kramkramkramkramkramkram och hoppas att någon vettig läkare hör av sig ASAP till dig mde bra besked!

• MSW
    nennesjuttioåtta skrev 2009-02-09 11:06:01 följande:
    MSWJag hängde inte med, hade ni reserverat åt hela släkten och sen vill de inte vara med?
    Nej vi reserverade åt den halvan som var positivt inställd, eftersom vi bara trodde det var den halvan som ville med! Då blev den negativa sidan besviken eftersom de faktiskt visst vill med bara inte dit och bara inte den veckan.. Men det är mest jobbigt för syrran som är den som är "spindeln i nätet".. (klarnade det något )
  • nennesjuttioåtta

MSW
    Ahh, visst är det otacksamt att vara "resebyrå"? Hoppas ni blir överens till slut!

• Lapinette

MSW - låter jobbigt och komplicerat. Alltid får man skit när man är den som arrangerar (är van arrangör).

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare