• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • muggles

Lappis: vilken typ av hotell vill ni ha? Min kompis fixade, hon gick in kl 10 men fick på sektion R, tror det är i vänstra hörnet snett mittemot scenen, så ganska långt ifrån. Skit samma, bara häftigt att vara där. Jag är inget superfan men Madonna måste man ju bara ha sett en gång. Jag tror hon är suverän live!

• Lapinette

Vi gillar Madonna båda två. Maken har t o m fler skivor med henne än mig. Ångrade att jag aldrig gick när hon var på Ullevi senast för typ 20 år sedan. Nå väl, bättre sent än aldrig. Sektion R låter himla bra mot Ö och jag som gick in före 9.00 men åkte ut

Typ av hotell, snyggt, mysigt, promenadavstånd?

• Lapinette

Jag tror jag ställde mig i kön igen typ några minuter över 10 . Nå väl ska sluta tjura får vara glad över att vi fick biljetter.

• Fru E

Mugglan-hade med behövt hotelltips till trådträffen i maj

• muggles

Lappis: men är du säker att Ö är sämre? Går inte bokstäverna cirkeln runt så att Ö är nära A om du fattar vad jag menar? Jag har ingen aning, är bara glad att jag ska dit

Oki, ska kolla runt lite på hotell... Jag antar att Avalon (designhotell: www.avalonhotell.se/sv/) är för stort och opersonligt?

• Lapinette

muggles - du har rätt, Ö är inte sämre än R och självfallet har jag noll koll. Har aldrig varit på Ullevi tidigare. Fick faktiskt tips på restråden (har ju några göteborgare där också) om just Avalon. Är inte på hemsidan och kikar.

• Liten med Mindre

Nä, vissa människor förstår man sig inte på. Säkert tycker någon likadant om mig.

I teorin skulle jag vilja kunna vara överdrivet artig, trevlig och korrekt mot såna människor som "ignorerar". Men i praktiken lyckas jag mest vara tjurig tonåring, eller nåt.

Mötesdags!

• Liten med Mindre

Spännande - skickade visst två gånger bara för att datorn låste sig under sändning...

• Liten med Mindre

Madonna - vad skoj det skulle vara! FAst jag är lite seg när det kommer till konserter. Får nog se någon version på tv till nyår eller så. Då brukar de ju sända sånt.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare