• fru AM

Barnkarusellen snurrar vidare

Piggelin: fint hus! Har svarat!
    Kom bara på att liknade möbel borde finnas på Bruka-butikerna också ...

• fru AM

Liten: De ska ju vara sjuka ofta! De bygger upp immunförsvaret. Fast det är klart att det är jobbigt! Kram!

• fru AM

De blir väl så sjuka som de behöver ... typ?

• fru AM

Mugglan: Väldigt snyggt tyg du länkade till! Föll för den där åskblå nyansen! Man kan ju köra blått kinatema också (kanske med guld - som i tyget) och vitt & svart. Köpte ni svarta sekretären?

Oj - fastnade inne på minh-sajten och råkade lägga "knaeltofflor" minh.se/product.asp i varukorgen. Tror jag ska köpa det! Verkar väldigt nyttigt. Risken är väl bara att man blir lite för sugen på bullar om det doftar kanel hela tiden ...?

• fru AM

Nenne: vad ska du köpa för kattprylar? Ett blingblinghalsband kanske? Lite leksaker? (jag är intresserad av ALL shopping som ni kanske förstått)

• fru AM

Med "knaeltofflor" menar jag givetvis KANELtofflor

• fru AM

Hallå igen i tråden! Måste bara säga att jag är så extremt glad och nöjd just nu:
    Sonen kom in på den Åtrådda Skolan!
    Det krävdes några telefonsamtal och viss taktik från min sida ("vänlig men mycket bekymrad över kösystemet som frångåtts") - men han är inne!!! Tjoho!

• fru AM
    _koko_ skrev 2009-04-03 10:50:16 följande:
    Grattis AM!! Hoppas bara inte de frångått kösystemet nu också. Verkar vara svårt det där med att välja/söka skola...
    Det har de säkert ... Men så länge det är till min/vår favör så är det ok ... Man funkar ju tyvärr så.

De gjorde verkligen "en pudel" i detta fall - och erkände att de gjort fel - vilket jag uppskattar.

Önskar att jag hade någon att lunchfira med!

Telis!? Vill du luncha idag???
  • fru AM

Jag gjorde shots på Gröna Kulor en gång för länge sedan - det blev som grönt trögflytande slem (för mycket gelatin?) men vi var för snåla för att slänga det ...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare