Barnkarusellen snurrar vidare
Piggelin: fint hus! Har svarat!
Kom bara på att liknade möbel borde finnas på Bruka-butikerna också ...
Piggelin: fint hus! Har svarat!
Kom bara på att liknade möbel borde finnas på Bruka-butikerna också ...
Liten: De ska ju vara sjuka ofta! De bygger upp immunförsvaret. Fast det är klart att det är jobbigt! Kram!
De blir väl så sjuka som de behöver ... typ?
Mugglan: Väldigt snyggt tyg du länkade till! Föll för den där åskblå nyansen! Man kan ju köra blått kinatema också (kanske med guld - som i tyget) och vitt & svart. Köpte ni svarta sekretären?
Oj - fastnade inne på minh-sajten och råkade lägga "knaeltofflor" minh.se/product.asp i varukorgen. Tror jag ska köpa det! Verkar väldigt nyttigt. Risken är väl bara att man blir lite för sugen på bullar om det doftar kanel hela tiden ...?
Nenne: vad ska du köpa för kattprylar? Ett blingblinghalsband kanske? Lite leksaker? (jag är intresserad av ALL shopping som ni kanske förstått)
Med "knaeltofflor" menar jag givetvis KANELtofflor
Och Nenne - om du inte hittar ngt på zoo-rean så titta här:
www.thesophisticatedcat.com/cat_collars/fabric/index_1.html
Hallå igen i tråden! Måste bara säga att jag är så extremt glad och nöjd just nu:
Sonen kom in på den Åtrådda Skolan!
Det krävdes några telefonsamtal och viss taktik från min sida ("vänlig men mycket bekymrad över kösystemet som frångåtts") - men han är inne!!! Tjoho!
Jag gjorde shots på Gröna Kulor en gång för länge sedan - det blev som grönt trögflytande slem (för mycket gelatin?) men vi var för snåla för att slänga det ...