• fru AM

Barnkarusellen snurrar vidare

Trevlig helg msw!

• fru AM

Jag kan säga att jag inte ser min "frisyr" längre ... Om jag inte speglar mig och det undviker jag det närmsta halvåret tror jag!

Nenne: fick du grape jelly av sweetan till slut (apropå tokbuske alltså ) - köpte inte din man också på the English Shop eller vad den hette?

• fru AM

Apropå frisyrer så undanhåller jag mig just nu från att trimma för mycket - vill inte framstå som värsta porr-barbarella på förlossningen ...

• fru AM

Fast å andra sidan är det ju en bra service till förlossningpersonalen om de kan se och komma åt ordentligt ... Undrar om de pratar om olika frisyrer i personalrummet ...?

• fru AM

Trevlig helg alla! Nu ska jag vika tvätt sen äta lite Gruyère!

Puss & kram!
    Blowing Kisses 4

• fru AM

Grattis Tågjäntan!!! Det är tydligen vanligt att kejsarsnittsbebisar kan ha lite krångel med amningen i början. Det ger sig nog! Och gör det inte det så går det utmärkt att äta ersättning. Kram till er!

• fru AM

Grattis i efterskott, Vickan!

Och grattis Mrs B till både grammatiktenta och viktnedgång!

Hade tänkt ägna denna vecka åt att packa bb-väska, träna lite andning, mysa med påsklovsledige sonen. Givetvis ringde de nyss från dagis och Livia är "inte sig själv" och snorig så nu kommer hon väl vara hemma minst ett par dagar. Maken är och hämtar nu.

Får väl bita ihop och påskpyssla med båda barnen eller något ...

• fru AM

EA&MJ skrev 2009-04-06 10:48:13 följande:

AM-barnen kan inte påskpyssla med varandra så att du kan ta det lite lugnt alt sitta med och pyssla?
    Värt ett försök!

Misstänker att Livia inte alls är sjuk men däremot gjort sin debut som pollenallergiker ... Ska ringa doktorn snart.

Fast först ska jag gå och göra mig lite vacker med hj av laser ...

Ses!
  • fru AM

Hej BS: härligt att hormonerna stabiliserat sig! Och Budapest - när bär det av? Kunde du byta hotell till det med badet?

Jag är SÅ ressugen!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare