• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

Ja, en GPS till mina indianer, tack! Eller kanske ännu bättre, till makens simmare

• lanovia 08

GPS för simmarna låter som en bättre investering. Indianerna får ju gärna gå vilse så länge simmarna hittat rätt.

Om 5 år, om det skall jag tänka ut lite senare idag när jag hinner. Just nu säger jag att om 2 dar väntar jag spänt på min ev ickemens. Fortfarande inte ens ömma bröst. Är jätteskumt det här för att vara mig.

Den närmsta tiden skall jag spendera åt att få igång mitt försök OCH att inte slå ihjäl alla i min närhet. Är så j-a irriterad just nu. Hur fasiken skall jag kunna planera mitt jobb där jag måste ligga några dar före med beställningar, när andra runt omkring mig (på samma företag alltså borde vi samarbeta) lovar saker som de inte håller. Morr.
    SEdan skall vi inte prata på enerverande killar som skall göra matlagningen så himlans kompilicerad. (detta handalar inte om min man)
    Hmmm skulle kunnat vaknat nöjdare idag tror jag....

• Ninnispinnis

Usch Lanovia, hoppas du får en bra dag trots allt! Och jag håller såklart tummar och tår för att indianerna är bortkollrade. Jag håller dem gisslan hos mig, ska vi säga så?

• Ankan80

Usch, nu blev jag lite orolig...det var lite ljusbrunt i trosorna nyss...

Får väl avvakta.....

• Ninnispinnis

Det är helt säkert ingen fara! Vänta och se, det blir kanske inte mer? Om det kommer en blödning, så tycker jag du ska ringa B M. Det behöver ju inte vara något fel oavsett, men det kan ju vara skönt att få det kollat. Stor kram i alla fall!

Ankan80 skrev 2009-03-18 10:21:16 följande:
    Usch, nu blev jag lite orolig...det var lite ljusbrunt i trosorna nyss... Får väl avvakta.....
  • Ankan80

Usch....jag tycker inte om sånt här....

vill bara åka o kolla nu....

Tack för kramen!

• Ninnispinnis

Har det kommit mer då? Fast det har ju inte gått så lång tid, iofs... Ge det till efter lunch, och ring B M sen. Du får en kram till!

• Ankan80

Nä, kollade nu igen. Har inte blivit mer....

*kramar tillbaks*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)