• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • passionsblomman

JAAAAAAA!!!!:-

Det är alldeles overkligt! Både att vi blev bjudna-hela lilla familjen-och att vi var tokiga nog att säga ja!
    I tanttråden skriver vi massa om detta nu...

ojojojoj... det var så roligt!

Hvidbrud skrev 2009-03-16 11:51:00 följande:
    Nej men Gud vad roligt blommis!
  • Susanna och Fredrik

För tillfället kämpar jag faktiskt för att inte plussa riktigt än. Vi gifter oss 30 maj och jag helst inte bli gravid innan det. Men så tog jag ut spiralen....och vi missade lite på brandmannatekniken under helgen...
    Har även bokat smekmånaden till bali i september...vill ju inte vara tvungen att avboka...

Jag håller denna gång tummarna för att lingonveckan kommer nästa vecka...inte för att jag skulle gråta om jag hade ett litet liv därinne!! =)

• andbeyond

ninnis: *håller tummarna att allt är bra* :)

• passionsblomman

Ja, faktiskt!

Didis svärmor sa att det här var ju så roligt och då sa jag att "ja, HUR ofta händer det något sånt här!?, ska man då vara så förbaskat tråkig och fundera på om det är pinsamt eller passande eller vad som helst? NÄ! Om man inte säger ja då, då är man TRÅKIG!"

"Ja, sa hon då är man tråkig! Vad ROLIGT att ni kom!"

Åh, all positiv energi jag har fått nu!

• Susanna och Fredrik
    passionsblomman skrev 2009-03-16 12:23:26 följande:
    Ja, faktiskt!Didis svärmor sa att det här var ju så roligt och då sa jag att "ja, HUR ofta händer det något sånt här!?, ska man då vara så förbaskat tråkig och fundera på om det är pinsamt eller passande eller vad som helst? NÄ! Om man inte säger ja då, då är man TRÅKIG!""Ja, sa hon då är man tråkig! Vad ROLIGT att ni kom!" Åh, all positiv energi jag har fått nu!
    Härligt med sån inbjudan =)
  • Hvidbrud

Ja tycker att det är härligt. Bara fåor att man inte träffas IRL, betyder det ju inte att man ine klickar och tycker om varandra och betyder något för varandra!

• Ankan80

Känner igen det där....men blir det så är det väl meningen

Susanna och Fredrik skrev 2009-03-16 12:10:19 följande:

För tillfället kämpar jag faktiskt för att inte plussa riktigt än. Vi gifter oss 30 maj och jag helst inte bli gravid innan det. Men så tog jag ut spiralen....och vi missade lite på brandmannatekniken under helgen...Har även bokat smekmånaden till bali i september...vill ju inte vara tvungen att avboka...Jag håller denna gång tummarna för att lingonveckan kommer nästa vecka...inte för att jag skulle gråta om jag hade ett litet liv därinne!! =)
  • andbeyond

Jag och min M2B träffades på nätet, så nätvänner kan betyda minst lika mkt som de IRL. Sen är det självklart en härlig känsla att träffas på riktigt men ujujuj sådant stöd och kärlek som kan strömma från en datorskärm. :)

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)