• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

*kom på att jag är på projektmöte i sthlm då, men kan ju göra lilla vågen med fingrarna och heja i tysthet*

• Jenny står brud 090801
    andbeyond skrev 2009-03-13 09:05:16 följande:
    Den 22:a augusti, kommer hem från resan den 10 september - så efter det är det bara att tuta och köra ;)
    VAd roligt då kommer ju vi kunna följas åt här efter sommaren också. Vi gifter oss 1 augusti, och därefter kör vi på
  • Ankan80
    hehe...nä, gör stående vågen.be de andra att joina dig
    Ninnispinnis skrev 2009-03-13 11:01:37 följande:
    *kom på att jag är på projektmöte i sthlm då, men kan ju göra lilla vågen med fingrarna och heja i tysthet*
  • Ninnispinnis

JA!

Ankan80 skrev 2009-03-13 11:09:28 följande:
    hehe...nä, gör stående vågen.be de andra att joina dig
  • ingenjörsbruden

Ohh så bra att ni koordinerat era besök så jag inte behöver hålla reda på en massa olika tider att hålla tummen på!

Just nu håller jag tummen för Hvidis lgh-titt!

• Ninnispinnis

Jag också!

*gör lilla vågen under skrivbordet för hvidis SVENSKA lägenhet*

ingenjörsbruden skrev 2009-03-13 12:34:05 följande:
    Just nu håller jag tummen för Hvidis lgh-titt!
  • Ankan80

*ochjaggörocksåvågenwiiihhhoooo*

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-03-13 12:53:41 följande:
    Jag också!*gör lilla vågen under skrivbordet för hvidis SVENSKA lägenhet*
    Hahahhaha! Gör du den med tårna kanske?!

Har du ringt o bokat VUL?!
  • Ninnispinnis

Hehe, nej med fingrarna... Men jag skulle kanske ta tårna också, just in case? *vickar på tårna bäst jag kan*

Nej, de har telefontid på morgonen och jag har inte hunnit ringa än. Har tänkt göra det på måndag, då hinner jag det innan jobbet hoppas jag...

ingenjörsbruden skrev 2009-03-13 14:03:31 följande:
    Hahahhaha! Gör du den med tårna kanske?! Har du ringt o bokat VUL?!
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-03-13 15:03:52 följande:
    Hehe, nej med fingrarna... Men jag skulle kanske ta tårna också, just in case? *vickar på tårna bäst jag kan*Nej, de har telefontid på morgonen och jag har inte hunnit ringa än. Har tänkt göra det på måndag, då hinner jag det innan jobbet hoppas jag...
    Lika bra att köra vågen med tossingarna osså!

Det är rätt tradigt när det är vissa telefontider.....jag måste nästan alltid ställa larmet på mobilen....annars fastnar jag i ngt annat o missar tiden....

Kan säga att jag har GRYM ångest för att jag grattade för/så tidigt.... *skämsjättemkt*
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)