• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • ingenjörsbruden

Blommis...usch vilken dröm...den var ju nästan värre än min...den var mer verklighetstrogen......min var mest knäpp/V...
    Maken tyckte att den var hemsk han osså...men han blev glad när han hörde att han hade tröstat mig i natt!! Snacka om att sova hårt!! *hahahahaha*

Nä fram för mer soffkörarsoffor!! Har kommit på att det var min syrras gamla rödbruna-plyschsoffa som jag körde med!!!

*brrrrmmmbrmmm*

• passionsblomman

Jag minns en vi hade i min barndom...den var också i plysch, svart med STORA röda och orange blommor på! Jag tar tvåsitsaren ur den gruppen och hänger på!

ingenjörsbruden skrev 2009-03-12 10:50:07 följande:
    Blommis...usch vilken dröm...den var ju nästan värre än min...den var mer verklighetstrogen......min var mest knäpp/V... Maken tyckte att den var hemsk han osså...men han blev glad när han hörde att han hade tröstat mig i natt!! Snacka om att sova hårt!! *hahahahaha*Nä fram för mer soffkörarsoffor!! Har kommit på att det var min syrras gamla rödbruna-plyschsoffa som jag körde med!!! *brrrrmmmbrmmm*
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-03-12 11:01:29 följande:
    Jag minns en vi hade i min barndom...den var också i plysch, svart med STORA röda och orange blommor på! Jag tar tvåsitsaren ur den gruppen och hänger på!
    *ASG*

*Brmmmmmmbrmmmm....tuuuuttuut....vroooomvrooom...köromBlommisidenBlommigasoffan....brrrmmbrmmm....blir snabbtomkördigen....2sittsigasofforärtydligensnabbareän3sittsiga!! *
  • passionsblomman

Japp min är trimmad och går på rapp-solja

ingenjörsbruden skrev 2009-03-12 11:09:52 följande:
    *ASG* *Brmmmmmmbrmmmm....tuuuuttuut....vr oooomvrooom...köromBlommisidenBlomm igasoffan....brrrmmbrmmm....blir snabbtomkördigen....2sittsigasoffor ärtydligensnabbareän3sittsiga!! *
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-03-12 11:22:45 följande:
    Japp min är trimmad och går på rapp-solja
    hahahah är det därför som den är så snabb o rapp då?!
  • passionsblomman

Preciiiiis! Hejdlöst vad rolig jag är så här på förmiddagen...hehe

ingenjörsbruden skrev 2009-03-12 11:24:35 följande:
    hahahah är det därför som den är så snabb o rapp då?!
  • lanovia 08

haha tokstollar!

Vad bra att morotskakan var till belåtenhet. Nu är det bara 2h kvar tills vi skall mumsa i oss det ni sparat här på jobbet. Mums!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)