• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Hvidbrud

Jepp! Och knoppar på rosenbuskarna!

tusilull.... Den sjöngj ag på ridklubbens cabare när jag var 5, utklädd till en tussiago med gul kjol och blus och hatt/tyg med ståltråd...

• ingenjörsbruden

Naaaaw så söt! *fårlitehjärtknip*

Ska gå in på sånglänkarna där hemma ikväll!

Har osså sett krokusar!! Så härligt!!!

Ankan...vad jobbar du med?

Nä nu ska jag ut o banka lite hål i en balkong!!
    *moahahahhahhaa*

• Ankan80

Ingenjöris:
    Jag är landskapisngenjör

• ingenjörsbruden

Hahahaha ja fast jag använder en mastodont borrmaskin.....*brrrrmmbrmmmm*
    Ja jag har osså romantiska drömmar om landskapsarkitekter.....fast det är ruskigt roligt att demolera balkonger o väggar!!
    Idag var jag faktiskt lite nervös....balkongen jag borrade i var inte i tipptoppskick.....men sen var det så roligt så jag glömde bort att var nervös!!

• Ninnispinnis

Ankan, min svärfar är också landskapsarkitekt! Och snart svägerskan också! Eller är det trädgårdsingenjör? *kliar mig i huvudet och undrar vad skillnaden är*

Åh, Hvidis, jag kan tänka mig hur söt du var som liten tussilago! Gulle dig

Jag vet inte om jag ska till B M imorgon och testa. Det känns meningslöst eftersom sista testet igår inte visade nånting. Känns bara löjligt att åka dit och få minus där också. Men varför spänner/ömmar det i brösten, molar i magen och bränner i halsen?? Och var f*n är indianerna?? Fast mottagningen är ju iofs på väg till jobbet, och jag kanske kan passa på att ställa lite frågor... Vad hade ni gjort?

• passionsblomman

DU hade då sagt år mig att gå dit
    ..så, då säger jag till dig: Gå dit! Så kan du åtminstone få dryfta vad det annars kan vara...!

Ninnispinnis skrev 2009-03-10 21:45:11 följande:
    Ankan, min svärfar är också landskapsarkitekt! Och snart svägerskan också! Eller är det trädgårdsingenjör? *kliar mig i huvudet och undrar vad skillnaden är*Åh, Hvidis, jag kan tänka mig hur söt du var som liten tussilago! Gulle dig Jag vet inte om jag ska till B M imorgon och testa. Det känns meningslöst eftersom sista testet igår inte visade nånting. Känns bara löjligt att åka dit och få minus där också. Men varför spänner/ömmar det i brösten, molar i magen och bränner i halsen?? Och var f*n är indianerna?? Fast mottagningen är ju iofs på väg till jobbet, och jag kanske kan passa på att ställa lite frågor... Vad hade ni gjort?
  • Ore

Ninnis: Jag skulle åkt dit! Ställ alla frågor du vill (skriv gärna upp dem redan nu, så du inte glömmer dem imorgon.

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)