• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ore

Mår bra, har inte riktigt smält det än. Litet molvärk i magen, litet ömma bröst. Men inte mer än det brukar vara vid mens...

Tack för alla Grattis!

• Hvidbrud

Det låter ju bra! kan lova dig att de där tuttarna kommer att ömma lääääänge... Ta det nu lugnt och sköt om dig själv. Inte för mycket kaffe!
    *kram!*

Ore skrev 2009-03-10 10:12:31 följande:
    Mår bra, har inte riktigt smält det än. Litet molvärk i magen, litet ömma bröst. Men inte mer än det brukar vara vid mens...Tack för alla Grattis!
  • Ore

Jag dricker normalt sett bara kaffe efter lunch när jag jobbar. 5 koppar i veckan kan väl inte vara så farligt?

Tack för alla grattis!

• Ankan80

Nä, max tre koppar om dagen är rekommendationen

• passionsblomman
    Ore skrev 2009-03-10 08:55:48 följande:
    Och apropå ingenting, så hade jag BIM igår, men ingen mens. Och eftersom jag är litet otålig så testade jag, och dra på trissor - testet visade gravid!
    APROPÅ INGENTING!!!!!!

Herregud Ore GRATTIS!!!! *hoppar runt och tjoar för din skull*

• Ankan80

Åhh....nu kommer våren..har sett gula krokusar

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)