• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

Det är klart h*n gör!!!

*motar bort alla dumma negativa tankar från Ankans huvud*

Ankan80 skrev 2009-03-13 08:40:18 följande:
    Ja, det är stort detta.....hoppas bara den lill* lever....:-/
  • Ninnispinnis

Härligt! Vart åker ni på bröllopsresa?

andbeyond skrev 2009-03-13 09:05:16 följande:
    Den 22:a augusti, kommer hem från resan den 10 september - så efter det är det bara att tuta och köra ;)
  • passionsblomman

Va! Å vad spännande! Vet du, du ska på UL samtidigt som jag och sambon ska till Sofiahemmet och prata om vår utredning!!!

Herregud det är väl klart lilla pyret lever! eller, helt klart är det ju aldrig, men sådär får du inte ens säga! Man får ju ont överallt av att bara snudda vid en sådan tanke.

Den har det hur bra som helst därinne!

Vi kommer definitivt få svar på vad som lever och inte, för då har de ju de där provsvaren från simmar-provet att ge besked om.
    HOPPAS DE lever!

Vilken tid ska du dit?

Ankan80 skrev 2009-03-13 08:07:08 följande:
    Tjohoo!Igår fick jag min UL-tid.Den 2 april kommer jag vara såååååååå nervös.....Iiihhhh!
  • Ankan80

Tack för de positiva tankarna! Jag vet att jag inte skall tänka så. Försöker hålla mig ganska neutral tills jag vet. För att inte bli allt för besviken liksom.
    Har ju inte haft några som helst symtom som skulle göra mig orolig, men så läser man för mycket på nätet

Får hålla tummarna jättehårt för oss båda passionis.
    Jag skall dit kl. 11.

• Ankan80

Ohh...hihi...bra att ha tiden på förmiddagen

• passionsblomman

Ja, det är bra! Då är sonen i skolan också, så man slipper tänka på vart han ska vara.
    Å sen kan vi gå ifred och ätaa lunch och smälta vad vi nu får för besked och info...*hoppas på glad lunch*

• Ankan80

*hoppas hoppas* !!!!!!!!!!!!!!!!!

• Ninnispinnis

*gör mig redo för att stå och heja på och göra vågen för ankans pyre och blommis makes simmare den 2 april mellan klockan 10 och 12*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)