• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

Hej och välkomen fram på scenen! Det är helt ok att alternera mellan att vara aktör, statist eller publik, beroende på humör...

andbeyond skrev 2009-03-12 21:01:33 följande:
    *fnissar hysteriskt i ridåerna*
  • andbeyond

:)

Vi tänkte vänta med att börja försöka tills efter bröllopet (och bröllopsresan egentligen). Är bara 25 så jag hoppas att det finns tid kvar, man vet ju aldrig och man ska ju tänka positivt. Vi längtar verkligen efter barn. I helgen ska vi ut och vara barnvakt till syrrans prinsessa på 1,5 år - Mys!

• Ninnispinnis

Men då är det ju bra att kunna förbereda sig här När gifter ni er?

• Hvidbrud

Jenny: ja, jag har börjat sy.. Det KLIAR i fingrarna! Men det var länge sen kan jag märka. Glömde sömnsmånen och har knäckt tre(!) nålar idag... Men jag lär mig och kommer ihåg. Men tog en paus till imorgon när tredje nålen gick av... Men kul är det och bra blir det nog (bara lite snett )

Trött... hoppar i säng nu. ska ju kolla på lägenhet i morgon bitti! Håll tummarna!!

• ingenjörsbruden

Jenny: Nu spräcker jag din teori....jag pysslar INTE!
    Men dock vill jag gärna köpa alla grejor som man bör ha hemma redan nu.....*Ähahhhaa* Är man inte händig så får man ta till plånboken!!

*hållertummenjättejättemktförHvidislghs-tittidag*

• Ankan80

Tjohoo!
    Igår fick jag min UL-tid.
    Den 2 april kommer jag vara såååååååå nervös.....Iiihhhh!

• Hvidbrud

Ååååh!!! Vad spännande!!!

Ankan80 skrev 2009-03-13 08:07:08 följande:
    Tjohoo!Igår fick jag min UL-tid.Den 2 april kommer jag vara såååååååå nervös.....Iiihhhh!
  • Ankan80

Ja, det är stort detta.....hoppas bara den lill* lever....:-/

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-03-13 08:07:08 följande:
    Tjohoo!Igår fick jag min UL-tid.Den 2 april kommer jag vara såååååååå nervös.....Iiihhhh!
    Ååååhhh va kul!! Vill osså ha kallelsen!!!!

Hvidis: Är du på G till himmalandet?!
  • andbeyond
    Ninnispinnis skrev 2009-03-12 21:36:31 följande:
    Men då är det ju bra att kunna förbereda sig här När gifter ni er?
    Den 22:a augusti, kommer hem från resan den 10 september - så efter det är det bara att tuta och köra ;)
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)