• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • passionsblomman

He he...om man kollar antalet klick här så BORDE någon fler sitta och läsa våra knasigheter....
    ...man kan undra vad DE får ut av det...

• Hvidbrud
    förhoppningsvis en bättre dag och ett gott humör. *vinkarglatthejhejtilldeosynliga*
  • andbeyond

*erkänner sig vara en av de som tjuvläser* Hoppas på att kunna hoppa in i diskussionerna snart också men än så länge är det några månader kvar tills jakten på BIM, ÄL eller resten av alla förkortningar börjar. Lycka till tjejer, ni får mig att le och börjar längta och hoppas :)

• passionsblomman

HEEEJ!!! Ha ha ha "! vad ROLIGT!! man fåååår vara här utan förkortningar hoppas jag du vet!

Vad kul att någon känner så av att sitta och läsa! *glad*

Lycka till själv!

andbeyond skrev 2009-03-12 16:07:54 följande:
    *erkänner sig vara en av de som tjuvläser* Hoppas på att kunna hoppa in i diskussionerna snart också men än så länge är det några månader kvar tills jakten på BIM, ÄL eller resten av alla förkortningar börjar. Lycka till tjejer, ni får mig att le och börjar längta och hoppas :)
  • lanovia 08

Du är välkommen när du är redo.

andbeyond skrev 2009-03-12 16:07:54 följande:
  • lanovia 08

Tycker vi alla ställer oss på en rad fattar varandra om axlar. Viftar med bena i takt åt samma håll. Vinkar till alla som är här inne och "tjuvläser". Också stämmer vi gemensamt upp i körsång "lite knasisga och trasiga, vi sjunger våran sång....

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-03-12 16:19:34 följande:

Tycker vi alla ställer oss på en rad fattar varandra om axlar. Viftar med bena i takt åt samma håll. Vinkar till alla som är här inne och "tjuvläser". Också stämmer vi gemensamt upp i körsång "lite knasisga och trasiga, vi sjunger våran sång....
    *Wiiiiee....can-can-dans!!!!*
    *pampampapapapapapamapapapapampam...tjohoooo....hopparolandar ispagat*
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)