• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Susanna och Fredrik
    Ankan80 skrev 2009-03-16 12:32:22 följande:
    Känner igen det där....men blir det så är det väl meningen Susanna och Fredrik skrev 2009-03-16 12:10:19 följande:
    Jo det är väl så....men nä...jag hoppas att vi klarar oss denna månad!!!
  • Ninnispinnis

Tack!

andbeyond skrev 2009-03-16 12:10:54 följande:
    ninnis: *håller tummarna att allt är bra* :)
  • lanovia 08

Ankan, glömde säga, vad kul/skönt att du får jobba 1 mån till.

Blommis häftigt att gå på bröllop bara så där!

• lanovia 08

Tja man kan ju hoppas ialla fall. Fast jag börjar känna mig väldigt avtrubbad. Någonstans finns ett litet hopp men mest känst det bara som att varför skulle det ta sig denna gång när det inte gjort det innan????
    Men som sagt hoppet är det sista som överger människan.

Ankan80 skrev 2009-03-16 10:31:20 följande:
    Lanvovia:Inga symtom kan vara ett bra tecken också. Jag tror på dig!!!!
  • Ankan80

Tack! Kan ju bli en månad till o en till o en till....sen mammaledig

Man får leva på hoppet.

lanovia 08 skrev 2009-03-16 15:07:18 följande:

Ankan, glömde säga, vad kul/skönt att du får jobba 1 mån till.Blommis häftigt att gå på bröllop bara så där!
  • lanovia 08

Oj, nu blir jag förvånad, här hade visst inte hänt mycket ikväll.

Ankan hade ju varit perfekt om det blir så. Håller tummarna för dig.

• passionsblomman

Helt stendött har det varit!

Vad gör du?

lanovia 08 skrev 2009-03-16 22:16:32 följande:

Oj, nu blir jag förvånad, här hade visst inte hänt mycket ikväll.Ankan hade ju varit perfekt om det blir så. Håller tummarna för dig.
  • lanovia 08

Oj sorry Passionis jag stängde ner direkt efter mitt inlägg så jag missade ditt. Hade varit på orkesterrep och tittade bara in snabbt innan jag gick och la mig.
    Men nu är det ny dag, ny härlig stressig dag på jobbet. idag skall jag ha lönesamtal med min chef. Så nu gäller det att motivera varför jag vill ha högre lön. jo därför att jag är bäst!!

• passionsblomman

HEJJA på dig! Ja, det är klart att du är bäst!LYCKA TILL!

(jag är usel på att löneförhandla...)

lanovia 08 skrev 2009-03-17 07:55:09 följande:

Oj sorry Passionis jag stängde ner direkt efter mitt inlägg så jag missade ditt. Hade varit på orkesterrep och tittade bara in snabbt innan jag gick och la mig.Men nu är det ny dag, ny härlig stressig dag på jobbet. idag skall jag ha lönesamtal med min chef. Så nu gäller det att motivera varför jag vill ha högre lön. jo därför att jag är bäst!!
  • Hvidbrud

Oh! *instämmerihejaramsan* Inte bara är du bäst, du är värd att få betalt för dina prestationer. Lycka till!
    lanovia 08 skrev 2009-03-17 07:55:09 följande:

Oj sorry Passionis jag stängde ner direkt efter mitt inlägg så jag missade ditt. Hade varit på orkesterrep och tittade bara in snabbt innan jag gick och la mig.Men nu är det ny dag, ny härlig stressig dag på jobbet. idag skall jag ha lönesamtal med min chef. Så nu gäller det att motivera varför jag vill ha högre lön. jo därför att jag är bäst!!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)