• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • passionsblomman

Ja det hoppas vi verkligen, och jag tror nog inte det ska behöva vara några konstigheter!

*sjunger lite* jag vill haaaa en egen mååååneee...

Ninnispinnis skrev 2009-03-17 09:44:30 följande:
    Blommis, det tänkte jag inte ens på, att detta kanske är "nästa månads" indianer? Brukar ju ha ca 28-32 dagars cykel. Jaja, får hoppas att nästa cykel är mer normal och att VUL inte visar något som inte går att åtgärda.
  • Ninnispinnis

*som jag kan åka tiiiiill*

passionsblomman skrev 2009-03-17 09:46:55 följande:
    Ja det hoppas vi verkligen, och jag tror nog inte det ska behöva vara några konstigheter!*sjunger lite* jag vill haaaa en egen mååååneee...
  • Ankan80

Mina sk. bebiskänningar igår var bara tarmarna. Visste inte att det kunde bli sånt kurr av chilinötter man åt dagen innan

hade dock mina misstankar..roligare att tro det är bebisen iaf ...men tids nog ger den väl sig till känna....

• passionsblomman

Hihi, den lääär göra!
    Gärna när du själv vill sova lite...

Ankan80 skrev 2009-03-17 10:21:13 följande:
    Mina sk. bebiskänningar igår var bara tarmarna. Visste inte att det kunde bli sånt kurr av chilinötter man åt dagen innan hade dock mina misstankar..roligare att tro det är bebisen iaf ...men tids nog ger den väl sig till känna....
  • Hvidbrud

Jag fick höra det lilla hjärtat!! Lilla gulleplutten ligger där och slår!
    Världens raraste goaste barnmorska var det. Så varm och trygg människa. Suck... Härligt! ska börja äta järn redan sa hon. Det är lika bra. Så det gör jag. Här köpt sånna brustabletter som smakar jätte gott!

Har ringt på lägenheten också... Hom blev gald att vi ville ha den Så nu gäller det bara att hyresvärden går med på det. Tänk hur livet kan ändra sig sådär bara!
    Kan ni den övningen*var ser jag mig själv om 5år-10år-20år-50år* Kunde aldtrig ha fantasi för fem år sen att kunna föreställa mig att livet skulle se ut såhär! Hihi! Malmö, make, bebis osv osv...

• Ankan80

Vad roligt Vhidis!!! Å lilla hjärtat med...*suck*

Vad hade du för järn-värde? Vill inte skrämma dig, men det är inte bra att äta extra järn om man redan har "för högt" = HB över 150.

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)