• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • Igia

Hur kan de glömma bort... ? Man kan ju behöva de på den tiden som de lovar. Hoppas ni får bättre pris nu när de inte hållit vad de lovat.

carolaj83 skrev 2009-04-15 07:45:48 följande:
    irriterad!!!!var över 2 veckor sedan vi beställde våra inbjudningskort från kortdesign och inte ens fått ett ex på mailen fast deras leveranstid är 5-6 dagar....så sambon ringde igår.och fick svaret att dom måste ha glömt den, men den skickades till vår mail igår
  • MyochErlend

ojoj.. Glad påsk lite såhär för sent :)

Hoppas ni alla hqr haft en fin påsk..
    Vi har nu delat ut våra första inbjudningar... till släkten till min blivande.. Vi var där uppe i påsk...

Men produktionen är låååååååångt ifrån klar... Så det är bara att fortsätta att knåpa...

Jag gruar mig till festhäftes produktion... ^*Usch* efter inbjudningarna är jag så trött på all producering ...

Har ringt blomsterbutiken och har nu en klar bild på hur min bukett ska se ut :) Väääldigt trevlig dam :)
    Har även fått skissen på min bröllopskrona... Helt underbart vacker!! Jag är så imponerad över denna smed .. Hon är så duktig :)

Saker och ting ångar på...

Hur är er status?? är ni trötta på detta med bröllop eller är ni fulla av sprudlande inspiration ??

• Rebellen75

här står det stilla igen. Men nu när vi skickat ut inbjudningarna är det skönt att kunna prata bröllop öppet. Funderar på om jag ska börja med festhäftena men det lär dröja innan jag får tid. Här är det träning tis, ons, tor, fre + matcher på helgerna. Just nu står de och borstar tänderna de små så snart sitter jag här själv igen tills gubben kommer hem inatt. Varför är det så svårt att ta tag i saker själv.

• MyochErlend
    Rebellen75 skrev 2009-04-15 20:21:56 följande:
    här står det stilla igen. Men nu när vi skickat ut inbjudningarna är det skönt att kunna prata bröllop öppet. Funderar på om jag ska börja med festhäftena men det lär dröja innan jag får tid. Här är det träning tis, ons, tor, fre + matcher på helgerna. Just nu står de och borstar tänderna de små så snart sitter jag här själv igen tills gubben kommer hem inatt. Varför är det så svårt att ta tag i saker själv.
    för att det är mkt tråkigare....
    Jag och min blivande har umgåtts 24/7 nu i en vecka... men nu nåar vi *poff* är tillbaka i vardagen igen så hinner vi inte ses.. ska ses på söndag för att de på lgh...
  • september2009bröllop

Nu har jag äntligen lagt inbjudningarna på brevlådan!! Resultat av mitt och sambons knåpande kan ses i galleriet

• Ellie Lo

Jag funderar på att ha en kort klänning, gifter mig den 5 sept. Kan man ha tunna strumpbyxor då för jag tycker det är elegantare än bara ben?

• Trudilutt

Nu är jag tillbaka i verkligheten igen. Stockholm va som vanligt Stressigt. Fanns INGEN tid till att kolla brudklänning tyvärr. Så nu är det bara att hoppas på att den jag har beställt passar

september2009bröllop - Dina inbjudningar va ju hur söta som helst! Blir avis ju...

Måste åka och köpa grejjer till tvåinbjudningskort till, har tillkommit yterligare gäster på listan... Jaja... Va svårt det är att dra gränsen!?

• TesshjärtaFred

Hjälp vad snabba ni är! Vi gifter oss också femte men är långt ifrån klara med våra inbjudningar. Men vi har bestämt att de ska vara ute i mitten av maj typ. Lägger upp när de är klara.

Annars, vi hade en lång sittning i går där vi bestämde massa saker och gick igenom mycket. Vi ska träffa vår vigselförättare nästa söndag så vi pratade om vigseln och sånt. Känns spännande när det helt plötsligt blir så verkligt, som det blir när man bestämmer massa saker om själva akten. Just nu funderar vi på om vi ska ha egna löften. Jag är för eftersom jag gillar att man gör det lite mer personligt, men sambon velar lite eftersom han tror att han kommer att drabbas av tunghäfta.

• TesshjärtaFred

Just det, jag har börjat projekt viktnedgång också. Första veckan minskade jag ett av de tolv trivselkilona som ska bort. Det går framåt.

• Igia

Absolut kan du ha det. tror det kan vara rätt skönt att ha strumpbyxor oxå även om det är varmt. Blir ju inte lika klibbigt med det...

Ellie Lo skrev 2009-04-15 22:52:28 följande:

Jag funderar på att ha en kort klänning, gifter mig den 5 sept. Kan man ha tunna strumpbyxor då för jag tycker det är elegantare än bara ben?
Svar på tråden September 2009 del3