• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • Igia

$70 plus frakt men jag betalar $100 i frakt för alla klänningarna...

september2009bröllop skrev 2009-04-21 20:03:41 följande:
    Vad tar milly för klänningen?
  • Mia o Kalle

Det verkar som vi flesta har kommit en bit i planeringen. Inbjudningskorten verkar ta form och klänningarna provas och beställs. Härligt att det närmar sig och att bitarna börjar falla på plats.

Vad har ni nu i tankarna att ta tag i härnäst?

/Mia

• Cookie27

Jag sitter och gör kollage som jag ska ha i festprogrammet så jag letar bilder av alla gäster för fullt :)

Försöker också bestämma lite med vigselprogrammet också men jag har fastnat på solosångerna.

/C

• Igia

Vi letar kläder till sambon, han har lite beslutsångest Skönt att det inte bara var jag
    Sen har jag gjort ett första utkast på vigselprogram och så håller vi på att leta bröllopsresa.
    Vi har börjat med lite musik till vigseln oxå men det spårar bara ur hela tiden, har svårt att vara seriös i vårt letande och hittar bara på en massa dumt...
    Så här gör vi lite allt möjligt, ingen panik allt på en gång

• carolaj83

våra kort ar fort inte kommit idag ringde vi IGEN!
    nu hade även vårt mail kommit bort där vi godkände kortet.
    men dom tryckte o la dom på lådan idag och drog av 25% av priset som plåster på såren, så om vi har tur kommer dom på fredag'hoppas*

annars står de rätt still, vet inte vad vi ska ta tag i här näst...har satt osa 1 juni, så efter det är det lättare att planera allt känns det som

• Trudilutt

Hej flickor!

Just nu är det baaara jobb

Men så är det när man jobbar med djur och natur, det gäller att passa på innan regnet kommer

Annars sitter jag som på nålar och väntar på MIN klänning... Beställde den från kina den 8 april, så idag är det 15 dagar sen de började göra den, och på deras hemsida står det att det tar mellan 15-20 dagar!! Wiie vad jag är nervös.

När klänningen är här och jag har provat den så vet jag ju hur mycket eller lite jag ska gå ner i vikt Beställde en inch mindre än mina mått är just nu Pirrigt vill jag lova!!

Vad tar ni andra er för?

Kram

• Igia

Trudilutt: Vad roligtatt din klänning kommer snart. Jag har precis beställt min så mina kommer i början av juli är det sagt. Jag har oxå beställt den lite mindre än vad jag är så nu är det promenader innan frukost och spinning som gäller

Vad jobbar du med?

• Mia o Kalle

Ja där är vi också just nu och det är verkligen svårare än jag trodde. Antingen är låtarna inte tillräckligt lyckliga eller känns de inte rätt. Krångligt det där!
    Så låtar är det vi är mest fokuserade på just nu.

Annars tycker jag att jag har ganska bra koll.
    När har ni satt osa på inbjudningarna?

Igia skrev 2009-04-22 16:06:26 följande:
    Vi har börjat med lite musik till vigseln oxå men det spårar bara ur hela tiden, har svårt att vara seriös i vårt letande och hittar bara på en massa dumt...Så här gör vi lite allt möjligt, ingen panik allt på en gång
  • Mia o Kalle

Trudilutt: Från vem eller vilken sida har du beställt klänninegn? Verkar bra och snabb leverans

• Igia

Vi har OSA den 9 aug så det är långt kvar... Men anmälningarna börjar rulla in så smått

Svar på tråden September 2009 del3