• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • september2009bröllop

Vi satte OSA den 1 juli..

• Rebellen75

Vi satte 10 juli som OSA så de har lång tid på sig. Men hälften har redan svarat. Här händer det för övrigt inte så mycket på bröllopsfronten. Gubben jobbar borta hela veckan så jag hade tänkt att överaska honom med att tapetsera om sovrummet Bokade tid med min pappa så han skulle hjälpa mig, men vad händer. Tapeten var slut så de måste beställa den så de kommer på Måndag, men då har han redan kommit hem. Hoppas pappa kan hjälpa mig nästa onsdag.

Vill att allt småfix ska bli klart här hemma innan sommaren. Sedan har vi anmält oss som stödfamilj så sos ska komma på hembesök om två veckor. Sedan fyller min grabb år imorgon så det blir kalas i helgen + att min dotter har innebandycup hela helgen så mycket händer runt oss just nu men skulle behöva komma till skott med bröllopet också. Blev lite OT men, men

• carolaj83

fått mycket ide torka vad gäller bröllopet, vill ha några överasjningsmoment under middan...men kommer inte på ett skit...nu har korten kommit iallafall ska lägga do på lådan idag, vi har osa 1 juni redan

• Trudilutt

Vi är bönder

Igia skrev 2009-04-23 08:25:42 följande:
    Trudilutt: Vad roligtatt din klänning kommer snart. Jag har precis beställt min så mina kommer i början av juli är det sagt. Jag har oxå beställt den lite mindre än vad jag är så nu är det promenader innan frukost och spinning som gäller Vad jobbar du med?
  • Trudilutt

Jag har beställt från www.landybridal.com Jätte bra!

Men de har mycket att göra nu, såd et tar ett tag innan de svarar på mailen, men klänningen ska vara klar i tid ändå

Mia o Kalle skrev 2009-04-23 11:42:45 följande:

Trudilutt: Från vem eller vilken sida har du beställt klänninegn? Verkar bra och snabb leverans
  • Trudilutt

Va korten till belåtelse då? När de väl kom

Är det lekar eller nått annat du är ute efter under middagen? Vi ska ha en komiker som kommer på kvällen och kör en timme. Det känns som att han tillfredställer allas skrattbehov för flera år. Det är ju viktigt att tänka på att kvällen blir som VI vill, men att alla ändå har roligt. Den yngsta på gästlistan är ju 13 och den äldsta 94 år, så det är svårt att tillgodose alla

carolaj83 skrev 2009-04-24 05:58:36 följande:
    fått mycket ide torka vad gäller bröllopet, vill ha några överasjningsmoment under middan...men kommer inte på ett skit...nu har korten kommit iallafall ska lägga do på lådan idag, vi har osa 1 juni redan
  • Mia o Kalle

Ja, jag känner likadant.
    Vi ska ha en tavla under välkomstdrinken där alla gästerna ska få tolka "livets väg" tillsammans. Samtidigt som vi har två killar som spelar och sjunger.
    Sen framåt kvällen så är tanken att varje bord (vi har runda bord) ska få varsin thai-lykta som vi ska gå ut och tända tillsammans och njuta av.
    Men det är svårt det där, har du /ni fler förslag?

carolaj83 skrev 2009-04-24 05:58:36 följande:
    [citat]
    fått mycket ide torka vad gäller bröllopet, vill ha några överasjningsmoment under middan...men kommer inte på ett skit...
  • MyochErlend

komiker ...vilken bra idé :)
    kanske jag lånar.... ;)

Åh.. hörni.. idag är jag lite nervös...
    tänk om man blir nervös på ett negativt sätt.. så att man mår dåligt??
    Det skulle vara tråkigt !!!
    :(
    Hur taklar ni nervositet??

• carolaj83

Trudilutt - blev super nöja, så nu ligger korten på lådan

vet inte riktigt vad jag är ute efter, både lekar och underhållning tror jag men samtidigt får de helst inte kosta något...tänkte b la leka hela havet stormar under kvällen....sen har min m2b lillebror kompisar som blåser eld, kan ju kanske vara lite skoj...åhhh så svårt allt är

• Trudilutt

Tanken på nervositet har också slagit mig, en gång när jag skulle tävla med hästen spydde jag för att jag blev så nervös. Och en hopptävling är ju inget om man jämför med ett äktenskap Usch! Jag hoppas att det blir som många skriver här på BT att man är så fokuserad på det man ska göra att man inte blir nervös

MyochErlend skrev 2009-04-24 10:39:12 följande:
    komiker ...vilken bra idé :)kanske jag lånar.... ;)Åh.. hörni.. idag är jag lite nervös... tänk om man blir nervös på ett negativt sätt.. så att man mår dåligt?? Det skulle vara tråkigt !!!:(Hur taklar ni nervositet??
Svar på tråden September 2009 del3