• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • Cordula
    september2009bröllop skrev 2009-04-16 21:35:26 följande:
    hej hej och välkommen.. jadu här inne här en del gjort mycket och en del andra lite mindre hur långt har ni kommit?
    Vi har skickat ut inbjudningarna, kläder, lokal å kyrka är färdigt. kollar just nu lite på innehållet i festprogrammen och väntar på att anmälningarna ska trilla in. Ni då?
  • september2009bröllop

samma som ni fast vi har även mina ringar klara, tärnan är klar och min systerdotter har blivit tillfrågad och tackat ja till att spela och sjunga på bröllopet...

Cordula skrev 2009-04-17 22:13:12 följande:
    Vi har skickat ut inbjudningarna, kläder, lokal å kyrka är färdigt. kollar just nu lite på innehållet i festprogrammen och väntar på att anmälningarna ska trilla in. Ni då?
  • Sanniis

Woho, jag har hittat min klänning!!! Äntligen!

Den klänning som jag väntat på i flera månader kom in nu i veckan och jag var och provade den idag. Den satt som en smäck och var så fin! Fast jag vill ändå gå ner några kilon, men då syr de in den åt mig för en billig peng. Känns så skönt att kunna bocka av klänning från listan. Nästa vecka ska m2b prova ut sina kläder som ska hyras. Det går framåt nu, hihi!

Ha en härlig helg allesammans!

• carolaj83

thildamy - vad ä det för typ av frågor?

• TesshjärtaFred
    Sanniis skrev 2009-04-17 22:46:02 följande:
    Woho, jag har hittat min klänning!!! Äntligen!Den klänning som jag väntat på i flera månader kom in nu i veckan och jag var och provade den idag. Den satt som en smäck och var så fin! Fast jag vill ändå gå ner några kilon, men då syr de in den åt mig för en billig peng. Känns så skönt att kunna bocka av klänning från listan. Nästa vecka ska m2b prova ut sina kläder som ska hyras. Det går framåt nu, hihi!Ha en härlig helg allesammans!
    Grattis! Så roligt att du hittat din klänning. Jag håller också på att gå ner i vikt. Ska beställa min klänning i slutet av maj, måttbeställd, och sen om den behövs sys in mer inför bröllopet (vilket jag hoppas på ) så gör de det gratis.
  • AloveU

Hej!
    Sitter och planerar festprogram och en massa annat som hör till den stora dagen. Nu undrar jag, hur gör man med vigselprogrammen i kyrkan, är det vi som också ska göra dessa?

• september2009bröllop

Ja vigsel programmet gör man själv...

• MyochErlend

ååååååååååååååå jag är så less.. på dessa himla inbjudningar.........................................................................
    ouff....
    vad ska man göra ?

• thildamy
    carolaj83 skrev 2009-04-18 06:36:49 följande:
    Typ frågor om mig och sambo men kommer inte på vad man ska ställa för frågor....
    vi har 2 barn tillsammans och 11 år
    Kom gärna med förslag!!!!
  • thildamy
    carolaj83 skrev 2009-04-18 06:36:49 följande:
    Typ frågor om mig och sambo men kommer inte på vad man ska ställa för frågor....
    vi har 2 barn tillsammans och 11 år
    Kom gärna med förslag!!!!
Svar på tråden September 2009 del3