Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Hej alla glada! Nu är också här! =)
Ja att du hade koll på att jag hittade hit. :)
Placeringsskyltar - Vi har faktiskt satt namn på festprogrammet, så att det blivit ett "personligt" festprogram, jag tycker personligen att det blir lite rörigt med tanke på allt som skall vara på bordet i och med dukningen, och jag kände att det var ett smart sätt att få en sak mindre på bordet:)
Kul de flesta av oss e samlade nu!!
hmm det var ju faktiskt en ganska bra idé!!!
Det blir ju lite trångt med allt som du säger...
Det ska jag framföra för karln..
rockabilly bröllop skrev 2009-04-28 22:36:40 följande:
Hej hopp.
Tack för länken till min gb.
Har inte orkat suttit här just nu för jag har fått nån släng av magsjuka, är hémma idag med. ska jobba imorgon.
rockabilly bröllop skrev 2009-04-28 22:36:40 följande:
Ja visst var det en bra idé!!? Den har jag snott nu!!
Så jag ska åka tillbaka till panduro och lämna tillbaka allt jag köpt till placeringskorten idag..
Jag har också funderat på det men tänkte att det kanske var lite mycket med ett festprogram per person. Är det inte det? Hade tänkt placera ut några här och var på borden och vill gärna att de ska sammarbeta på bingon och andra bröllopsaktiviteter och inte sitta var och en och läsa varsitt festprogram. Eller hur tänker ni andra?
Jag tänker ge alla ett varsitt...
Ser fint ut också när det ligger ett vid varje plats..
Miss Moneypenny skrev 2009-04-29 13:43:06 följande: