Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Om du vet att han kollar av sin facebook regelbundet så skulle jag lämna ett meddelande där, tala om hur det är, att du MÅSTE veta NU och om du inte hör något innan (t.e.x 2 dagar senare) så räknar du med att han inte kommer.
Vi är i lite samma sits med några ur min m2bs släkt, dom meddelade att dom kommer att ringa och tala om hur dom ska göra 2 veckor innan vigseln(!), anledningen var ekonomi och eftersom dom inte visste hur dom har det med jobb. Det känns ju inte precis kul att vara hård och säga att dom måste bestämma sig NU men att få ihop ett bröllop är ju inte precis en liten sak.
Halloj!
Hur går det??
Jag e så stressad egentligen, men ska försöka hålla mig i schack...tur min mamma e toastmadame och kan både hjälpa mig med bröllopet och va en stöttande axel.
Samt så har jag mina tärnor.
Vi ska på fredag prata med lokalpersonalen, om bordsplacering och menyer med mera. Får se vad dom säger. Vi har nu 3 osäkra om de kommer eller ej till bröllopet...bordsplaceringen e klar förutom för dessa 3. Men ordnar väl sig, ska se med personalen... -ryser till lite-
Annars e det fortfarande festhäftet vi ska börja på snart, men då vill tärnor va med, gärna för mig. Men lite jobbigt att hålla i alla trådar själv. Blir nog bra till sist ändå.
Ska försöka att inte låta stressen ta över för mycket.
Glamourkitten; räkna bort denna person. Vi räknar bort våra 3. Men okej, vi ska nog klämma in dom ändå. För e specialfall, därför de fått längre tid på sig att svara. Men jag skulle räknat bort personen. Vi påminde de andra som inte osa:de och då gjorde dom det. Men mer kan man inte göra...
Va dåligt av honom!!
Jag hade skrivit ett sista meddelande och sagt att ni nu inte räknat med honom.
tack för alla svar!
ja jag mailade honom PÅ facebook 2 veckor sedan (plus 8 andra) för att påminna om OSA-datumet och nu har ju alla andra svarat, så det är ingen risk att han inte fått meddelandet. Han måste ju använda något kontaktmedel. Men jag anser väl att det är att bara räkna bort honom. Därmed sjunker han ju långt ner som vän också
På den ljusa sidan har jag hittat en ny klänning!
Jag köpte en kina-klänning i vintras men tyget visades vara alldeles för tunt, jag har tung byst så det hade aldrig hållit en hel dag. Nu gör jag en helvänding och byter från rött till silver med gnistrande diamanter
Spännande med ny klänning. Finns det någon bild man kan spana på?
Jag spanar hos Nixa
Jag har inga bilder på sånt hos mig eftersom jag vet att en del gäster är här inne och spanar
Hmm - fanns inte att hitta
Men det blir säkert jättefint ändå!