• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • nni

Ingen som vet ngn sådan studio i skåne samt priser?
    Funderar om jag ska sjunga ändå live så att säga, men då får t ex tärnorna sjunga i bakgrunden lite o va backup. O jag som har scenskräck egentligen...

• MulleNuh

aha ok...

Nä men fy, jag vet inte om jag vågar..

Miss Moneypenny skrev 2009-05-07 09:16:19 följande:

OffBeat Studio heter de. www.offbeatstudio.se/
  • Miss Moneypenny

Jag har spelar in där en gång! Det var läskigt men kul. De har haft många möhippor och svensexor så det är vana vid blandad kvalitet :) Lite kan man ju fixa till i efterhand också, justera falska toner och sånt.

MulleNuh skrev 2009-05-07 10:14:09 följande:
    aha ok...Nä men fy, jag vet inte om jag vågar.. Miss Moneypenny skrev 2009-05-07 09:16:19 följande:
  • zeddy
    nni skrev 2009-05-06 17:23:54 följande:
    Någon som ska sjunga på festen? Jag funderar på det (låg ton)...eller spela in o överraska min blivande med. Men det kanske e dyrt? Ngn med erfarenhet?E ingen direkt sångare...
    Jag ska sjunga under middagen!! Har haft svårt att hitta någon som kan spela så det får bli endast jag med min röst.. Ganska läskigt faktiskt!!

Jag ska sjunga Du Är Allt av Sonja Aldén (ganska vanlig låt, men jag tycker att den är sååå fin!!)

Det blir typ efter första talet, så slipper jag gå och vara nervös hela kvällen
  • Miss Moneypenny

Wow, vad imponerande! Det skulle jag aldrig våga. Men jag antar att du är duktig på att sjunga?

zeddy skrev 2009-05-07 10:59:08 följande:
    Jag ska sjunga under middagen!! Har haft svårt att hitta någon som kan spela så det får bli endast jag med min röst.. Ganska läskigt faktiskt!! Jag ska sjunga Du Är Allt av Sonja Aldén (ganska vanlig låt, men jag tycker att den är sååå fin!!)Det blir typ efter första talet, så slipper jag gå och vara nervös hela kvällen
  • MulleNuh

Jag ska nog sjunga The reason med hoobastank. Hans favvolåt..

• Miss Moneypenny

Åh, den har jag sjungit många gånger på singstar. Den är lättsjungen faktiskt och så kan du lägga stämmorna till själv så kommer det bli jättebra!

MulleNuh skrev 2009-05-07 11:15:25 följande:
  • zeddy

Miss Moneypenny skrev 2009-05-07 11:06:53 följande:

Wow, vad imponerande! Det skulle jag aldrig våga. Men jag antar att du är duktig på att sjunga?
    Det är svårt att själv säga om man är duktig eller inte. Men folk säger att jag är duktig Och jag älskar att sjunga!
  • nni
    zeddy skrev 2009-05-07 10:59:08 följande:
    Jag ska sjunga under middagen!! Har haft svårt att hitta någon som kan spela så det får bli endast jag med min röst.. Ganska läskigt faktiskt!! Jag ska sjunga Du Är Allt av Sonja Aldén (ganska vanlig låt, men jag tycker att den är sååå fin!!)Det blir typ efter första talet, så slipper jag gå och vara nervös hela kvällen
    Modigt. Jag vill ha backup i refrängen o gärna en gitarr i bakgrunden har jag bestämt. Iaf backup, men ska inte ta i utan ha "dov stämma"...
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-05-07 11:15:25 följande:
    Den e bra!!
Svar på tråden Juni 2009 nr 4