Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Någon som ska sjunga på festen? Jag funderar på det (låg ton)...eller spela in o överraska min blivande med. Men det kanske e dyrt? Ngn med erfarenhet?
E ingen direkt sångare...
Det vill jag också göra!!! Vi kan sjunga tillsammans!! Är skitnervös!
Tror det kan kosta runt 2000:- att spela in en låt...
eller ahaaa, du ska sjunga live på festen!!
Jag menade spela in cd..
jaa den är superfin!! Kanske man skulle våga sig på!?
Bodde du i sthlm?
Vad kul med ny klänning!! Min kära mamma håller på att sy min klänning för fullt nu, så förhoppningsvis ska den vara klar på söndag. *håller tummarna* Var och provade det som kommer att bli överdelen igår och jag tror att det satte igång alla tankar.. Har inte drömt en enda bröllopsdröm förrän inatt. Först vaknade jag och kunde inte somna om av alla tankar som snurrade och sen har jag drömt om ett helt katastrofalt bröllop resten av natten, det var nästan skönt att vakna i morse!
Gud, vad modiga ni är!!! Min sambo äger en studio utanför Stockholm, de spelar in svensexor och möhippor och sånt. Och vanliga band också så klart. I fall ni letar efter studio alltså?
Vilken då? Har suttit o kollat på några..
Miss Moneypenny skrev 2009-05-07 08:20:05 följande:
OffBeat Studio heter de. www.offbeatstudio.se/