• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • nni
    Flisa80 skrev 2009-05-11 18:37:24 följande:
    Ja jag håller med er alla om att det är bra goa´ vänner jag har, som verkligen hade tänkt till. Är övertygad om att era kommer att bli lika bra, fast genomtänkta så de passar just er. Skulle vilja ha en till, så kul var det!!
    Jag e osså övertygad! Tur man har bröllopet som stundar sen iaf! Vill inte att det ska va över även planering kan va krävande e det ju kul!
  • MulleNuh

Jag TROR att min kommer nästa helg.. Inte nu men den 23:e..

• nni
    MulleNuh skrev 2009-05-11 18:54:22 följande:
    Jag TROR att min kommer nästa helg.. Inte nu men den 23:e..
    spännande detta!
  • Twixiee

Vi tänkte ha cupcakes istället för tårta, och då tänkte jag chokladmuffins med grädde och jordgubbar på.
    Tror ni det kan bli en hit?

• nni
    Twixiee skrev 2009-05-11 20:06:55 följande:
    Vi tänkte ha cupcakes istället för tårta, och då tänkte jag chokladmuffins med grädde och jordgubbar på. Tror ni det kan bli en hit?
    Mummmmmms, cupcakes! En hit, ja det tror jag!

Vi ska ha en ganska klassisk tårta, med smak av ngn choklad o jordgubbar!
  • Twixiee
    nni skrev 2009-05-11 20:09:01 följande:
    Mummmmmms, cupcakes! En hit, ja det tror jag!Vi ska ha en ganska klassisk tårta, med smak av ngn choklad o jordgubbar!
    Ja, visst låter det gott! Jag måste nog provbaka i helgen

Vi var också inne på någon klassisk jordgubbstårta först, men kom sen på idéen om cupcakes istället och det verkade lite "lättare"
  • MulleNuh

Vi ska ha nån med hallon och chokladmousse. Rätt klassisk den me!

Cupcakes låter smarrigt!

• Twixiee

åh, det är nästan "farligt" att prata om sånt här. Suget efter något sött börjar nästan bli för stort

• nni
    Twixiee skrev 2009-05-11 21:30:40 följande:
    åh, det är nästan "farligt" att prata om sånt här. Suget efter något sött börjar nästan bli för stort
    Eller hur. Men kör på cupcakes. Kul med lite ovanlighet men ändå smaker som går hem (så det inte e föör främmande för vissa)
Svar på tråden Juni 2009 nr 4